Fotbal la maxim !

by

Gheorghe Hagi , Nicolae Dobrin , Cornel Dinu , Florea Dumitrache sunt fotbalisti care au trudit pe covorul verde si care aduceau bucurii in inimile milioanelor de romani. Cand mergeai pe stadioane si vedeai jucand fotbal astfel de jucatori nu trebuia sa iti placa neaparat sportul cu balonul rotund ci era de ajuns sa iubesti spectacolul.Astazi , daca te hotarasti sa vizionezi un meci de fotbal trebuie sa te gandesti de mai multe ori daca vrei sa faci acest lucru deoarece s-ar putea sa asisti la un meci de box sau un concurs de injuraturi.
Totusi , din fericire pe meleagurile noastre mai exista inca dorinta de a practica cel mai iubit sport de pe planeta . Eu fac parte dintr-o echipa de old-boys care incearca prin mijloace proprii sa duca o traditie de zeci de ani prin organizarea unor meciuri cu alte echipe din judetul nostru. Probabil nume ca , Laurentiu , Radu , Adi , Cosmin , nu va spun nimic dar va asigur ca spectacolul este asigurat atunci cand acestia intra pe teren.
In continuare am sa va ofer cateva imagini cu echipa noastra ce reprezinta municipiul Fagaras.

La sfarsitul saptamanii trecute , echipa noastra a sustinut meciul retur cu cei de la Sibiu . Intr-un articol viitor am sa va ofer imagini de la aceasta partida si de la masa festiva organizata cu prilejul acestui eveniment.

14 Răspunsuri to “Fotbal la maxim !”

  1. lawrence Says:

    Eu care sunt de acolo din prima poza alb-negru ?
    Si de ce ne tii in suspans ? Abia astept sa vad pozele de la Sibiu.
    Plus anuntam oficial pe aceasta cale faptul ca am avut un operator de exceptie si cu ajutorul lui am filmat doua interviuri la Sibiu, cu doua legende ale fotbalului. Cand ajung si eu pe’acasa, le prelucram si le postam pe aici pe undeva🙂
    Pana atunci, asteptam imaginile de la Cosminoi ! Oricum, de senzatie a fost deplasarea la Sibiu !!!

  2. Nico Says:

    Fotbal,fotbal si iar fotbal! Oriunde ma invart se vorbeste numai de fotbal…pai se poate? :))😛 N-am venit cu mana-n…buzunar Cosminoiule.Asta iti place cu siguranta🙂

  3. cosmin Says:

    Cu scuzele de rigoare pentru intarziere , am sa ii raspund Nicoletei la comentariul facut de ea vis a vis de articolul de mai sus.
    Trebuie sa intelegi ca noi barbatii suntem indragostiti de acest sport , binenteles ca prima iubire sunteti voi , femeile. Pentru ca ne aflam intr-o luna cand fotbalul este pe primul plan datorita competitiei de nivel mondial din Africa de sud , mai scriu si eu cate un articol dedicat sportului rege. Promit ca luna viitoare nu am sa pomenesc despre fotbal pe blog de bloc decat foarte rar. Acum trebuie sa mai suporti cateva zile . Am incercat sa iti ofer un raspuns diplomatic chiar daca stiu ca in sinea ta te va macina gandul ca viitorul nostru mijlocas (chiar si pe o perioada mai scurta ) de la echipa de old-boys va fi chiar sotul tau. Deci , fa bine si trimite-l odata acasa !

  4. cosmin Says:

    Nico , melodia care m-ai invitat sa o vizionez pe Youtube trebuie sa recunosti si tu ca e superba !

  5. lawrence Says:

    Am crezut ca vine Ica si imi ameninta postul de fundas dreapta, ca ma speriasem !!! Asa, mijlocas, mai treaca-mearga…😉

  6. cosmin Says:

    Acum sa ii raspund si domnisorului Laurentiu.
    In primul rand vreau sa iti spun ca baietii de la echipa de fotbal Nitramonia Fagaras Old-boys , iti multumesc din suflet pentru seara petrecuta in compania ta atunci cand am fost la Sibiu cu ocazia meciului de fotbal . Am petrecut clipe minunate in clubul de la ……. Cracii Doamnei situat pe DN1 . Pacat ca tu ai lipsit !
    Probabil vom imbatrani pana vei ajunge sa prelucrezi tu pozele si filmul despre care vorbeai in comentariul tau de mai sus dar nu-i bai , si peste 20 de ani vor fi la fel de frumoase si copiii nostri se vor bucura de ele atunci cand le vor viziona !!

  7. lawrence Says:

    Pai daca suntem „Old Boys” inseamna ca am imbatranit deja, nu ? De unde n-i se trage si numele echipei !!!

  8. lawrence Says:

    Plus ca seara din club trebuia sa fie sambata seara, daca bine imi aduc eu aminte, nu ? Unii duminica mai si lucreaza, viata e mai dura, altii pleaca la servici dde uminica, sa fie luni acolo, ce sa-i faci ! Dar sambata seara era disponibila. Asa, v-ati gasit voi scuzele vietii…

  9. Cosmin Says:

    Deci, Lawrence postul tau e deocamdata vacant caci inca nu se stie pe ce post evoluezi cel mai bine si il bagi mereu in ceata pe antrenorul nostru

  10. Cosmin Says:

    Lawrence, tu joci pe falş la noi caci inca nu indeplinesti conditiile legale pt a evolua la old-boys

  11. Cosmin Says:

    Eu nu am spus nimic in plus, asa mi-au transmis colegii ,sa iti multumesc pt seara de sambata.

  12. lawrence Says:

    Ti-au transmis un cazzo, vorba ta !!! 🙂

  13. Cosmin Says:

    Mda, parca ti-au spus si ei vineri dupa meci, ?!

  14. Nico Says:

    Cosmine esti tu?Sau te-a clonat careva?Ce-i cu limbajul asta pe capul tau ca-mi fac griji!😀 „domnisorule”…Nicoletei” ….
    E superba melodia,de aia ti-am si copiat-o🙂
    P.S. Ica intreaba daca postul de mijlocas se poate ocupa cu orice tinuta vestimentara.Se poate misca numai cu tricoul de stelist😀 .E ok Cosminoiule? :))

Lasă un răspuns

