Pisicuta pis ,pis , pis !

by

Pisicuta pis-pis-pis
Te-am visat azi noapte-n vis
Te spalam, te pieptanam,
Funda rosie-ti puneam

Dara tu te-ai suparat,
Pe obraz m-ai zgariat
Pisicuta, draga mea
De ce esti atat de rea?

Nu sunt rea, dar sunt micuta
Ia sa-ti mai dau o labuta.

Buna seara prieteni ! Sper ca nu v-am disperat cu sumedenia de poze pe care le-am postat la ultimul articol. In articolul de astazi voi vorbi despre problemele societatii noastre din ultima vreme.

Sa lasam la o parte problemele cu salariile si pensiile pe care guvernul le vor diminua substantial.
De cand s-a modernizat soseaua care leaga Brasovul de Sibiu , majoritatea soferilor au fost nemultumiti de aspectul final al acesteia. Nu putine au fost accidentele care s-au produs datorita acelor ronduri de flori din interiorul localitatilor , nu mai vorbesc de scuarurile din intersectii. Bani aruncati degeaba care ar fi trebuit sa sporeasca confortul celor ce folosesc acest drum nu sa produca nervi si disconfort.

Din pacate treburile casnice ma determina ca sa nu pot sa imi duc pana la sfarsit acest articol si trebuie sa inchei aici. la final am sa va mai ofer cateva fotografii surprinse astazi prin locurile pe unde am bantuit.

Herghelia de la Sambata de Jos

Flori de sezon

Lasă un răspuns

