Deschide usa ca vine matusa !

by

Dupa luni si luni ,in sfarsit a aparut si usa cea noua la intrarea in bloc.

In schimb a disparut alta usa.

Povestea usii !
A fost odata ca-n povesti , a fost ca niciodata ,
O usa mare de fier …verde toata !
Dar , timpurile s-au schimbat ,
Si am inlocuit-o cu una de ….! (va las pe voi sa ghiciti cuvantul )
Aveam un subiect mai interesant pentru seara aceasta dar v-am promis ca am sa va ofer imagini cu noua usa de la intrarea in blocul 8a si m-am tinut de cuvant. Pentru maine am pregatit imagini superbe de pe celebrul Transfagarasan !In incheiere as dori sa va rog sa nu va luati dupa noul indemn al domnului presedinte Basescu Sa traiti bine ca omu , si sa mancati ce a taiat Ciomu ! Sara buna !!

2 Răspunsuri to “Deschide usa ca vine matusa !”

  1. marciu ana maria Says:

    auzi cozminoiule? ce ai cu usa mea?

  2. Cosmin Says:

    Ce misto ! Vroiam sa verific daca mai esti prin zona ! Trebuia sa te agit cu ceva si iata ca am reusit.Credeam ca ai disparut din peisaj dar ma bucur ca inca mai dai tarcoale blogului.

Lasă un răspuns

