A venit vacanta , cu trenul din Franta !

by

Stati linistiti ca usa de la intrarea in celebrul bloc 8A , s-a montat. Mai tarziu am sa o prezint. Acum am alt subiect , mult mai interesant.
A venit vacanta , cu trenul din Franta …… in curand cred ca va veni pe jos deoarece se zvoneste ca trenurile care fac legatura intre Brasov si Porumbacu , vor fi scoase pe perioada vacantei scolare.
Ieri dimineata am avut marea placere sa particip la festivitatiile de inchidere a anului scolar 2009 – 2010.
Binenteles ca am ales o locatie care pentru mine are o insemnatate deosebita deoarece aici mi-am petrecut patru ani in care am reusit impreuna cu surioara mea sa inundam tot parterul scolii , sa spargem o tabla plus vreo cateva ferestre ale apartamentelor ce inconjoara institutia de invatamant. Si daca vi se par putine realizarile Grozavilor la aceasta scoala atunci as dori ca cei ce citesc acest articol sa mentioneze la sectiunea „comentarii ” cateva din ispraviile realizate de ei la Scoala generala nr 7.
Anii au trecut si si-au pus amprenta peste tot ce inseamna aceasta scoala. Din pacate au ramas putine cadre didactice de pe vremea cand studiam eu , doar profa de romana a rezistat cu brio , doamna Lambadarie. Din fericire am numai amintiri placute despre ea deoarece gramatica am studiat-o cu placere si chiar daca acum mai fac greseli de exprimare cand scriu aceste articole pe blog de bloc ( se intampla si la case mai mari ) pot spune ca asteptam cu drag prezenta ei in clasa mai ales ca tot timpul s-a comportat exemplar cu elevii si a stiut sa ne atraga de partea ei prin felul ei de a fi.
Binenteles ca aproape toti dascalii erau de treaba , doar cand mai luam cate o nota mica aveam impresia ca ei au ceva impotriva noastra. Pentru ca mi-a placut sportul de mic , am indragit-o foarte mult pe profa de educatie , doamna Ardeleanu care mai mereu ne purta pe la diferite concursuri . Cel mai tare moment era atunci cand ne spunea ca pe tot timpul orei de sport putem sa jucam fotbal.
Sa revenim la zilele noastre si sa va ofer si cateva fotografii facute ieri la festivitatiile de inchidere a anului scolar.

Lasă un răspuns

