Intamplari intamplate intamplator !

by

Intr-o zi cand temperaturile de afara au sarit lejer de 30 de grade celsius , 40% dintre concetateni au hotarat sa nu foloseasca niciun deodorant contra transpiratiei astfel ca atmosfera a devenit apasatoare .
Tocmai astazi mi-am gasit si eu sa imi incep ziua cu o plimbare prin catunul nostru .
Mai intai la iesirea din casa am avut marea sau mica surpriza sa descopar cateva indicii despre celebrul „om cu mahoarca ” care intentionat sau nu, si-a lasat greata dintre dinti langa stergatoarea mea. Chiar daca nu este clara fotografia de mai jos , conteaza mai putin acest lucru , cert este ca acest personaj a revenit in actualitate .

Se pare ca „omul cu mahoarca ” nu este singurul personaj din peisaj deoarece aproape in fiecare seara cineva se gandeste sa ne faca in ciuda si sa ne demonstreze ca nu este afectat de criza astfel ca ambalajul ce ia ramas de la o masa copioasa il depoziteaza pe cutiile postale sau direct pe scari.

Totusi , surpriza cea mare a venit din partea a doi muncitori care se chinuiau de zor sa demonteze usa de la intrarea in bloc. Dupa cateva palavrageli am aflat ca in sfarsit cineva s-a gandit sa isi onoreze comanda si sa schimbe usa cea veche cu una noua.

Imagini cu noua usa a blocului 8a va voi oferi intr-un articol viitor.
Si uite asa am ajuns pe strada care duce la destinatia unde vroiam eu sa ajung.
Pentru ca astazi sunt inchiderile de an scolar la clasele 1-8 cineva din primarie s-a gandit ca este bine sa le aminteasca pietonilor ca trebuie sa traverseze strada doar prin locuri amenajate. Oare pe timpul anului scolar nu erau necesare aceste marcaje in apropierea institutiilor de invatamant ? Parca intentionat se face totul pe invers. Noroc ca edilul nostru nu s-a luat dupa cel al capitalei unde am aflat ca acest marcaj pietonal s-a facut contra unei sume ametitoare ( 13 mii de euro ) . Sa trecem si peste asta.
Cine credeti ca mai lipsea din acest articol ? A-ti uitat cumva de celebrul „marlan de Romania sau Fagaras ? Iata-l ! Si-a facut aparitia dinou si nu din ou cum spunea un amic de la fotbal .

Pana la urma mi-am facut si eu timp sa particip la festivitatiile de incheiere a anului scolar 2009-2010. Am mers chiar la scoala unde am studiat si eu cu multi ani in urma de la care in articolul viitor am sa va ofer cateva imagini.

2 Răspunsuri to “Intamplari intamplate intamplator !”

  1. lawrence Says:

    Da’ pe „Omu cu plinta de 5 metrii” din Alcomsib din Sibiu, il stii ?

  2. cosmin Says:

    Ia sa-l vad !

Lasă un răspuns

