A inceput sezonul repatrierilor !

by

Ca in fiecare an cei plecati peste hotare ,cu ocazia sezonului estival se intorc pe meleaguri mioritice si trebuie sa ne plecam in fata lor deoarece acesti oameni aduc valuta in tarisoara noastra pe care o cheltuie fiecare dupa cum se pricepe mai bine.
In anul 2010 balul la deschis familia Rosca . Dupa 365 de zile petrecute pe taramuri sfante (Israel ) Mirela si Ionel au revenit acasa cu multe surprize , din fericire toate placute.

Ionel a devenit dinou campion national in Israel cu echipa de handbal la care evolueaza iar Mirela ne-a oferit surpriza cea mai mare dar va las voua placerea sa o descoperiti .
Cum era de asteptat ,dupa cateva zile de gratare si beroase am reusit pana la urma sa participam si la o partida de fotbal pe terenul sintetic din parc.


Din fericire , la acest meci l-am avut coechipier si pe Bumbescu de la Steaua care ne-a oferit cateva momente hazli de-a lungul partidei . Acesta a inventat o nou artificiu tehnic care la prima vedere pare destul de usor.Este vorba de alergarea cu spatele la minge , o chestie care mie mi s-a parut destul de dificila dar pentru fostul stelist , un fleac.
Totul a inceput printr-o incalzire destul de dezordonata unde mai mult s-a discutat despre alte subiecte decat fotbalul.

Totusi pana la urma s-a tinut si o sedinta tehnica unde s-au dezbatut ultimele detalii despre partida ce statea sa inceapa.

Dupa un inceput bun de partida cand am dominat clar jocul , incet , incet conditia fizica si-a spus cuvantul la unii dintre coechipierii mei si pana la urma am fost infranti de adversarii nostri .
Dupa meci binenteles ca a avut loc procesul etapei la care au participat majoritatea celor ce s-au aflat pe teren.
Infrangerea a fost destul de amara .

Bucuria adversailor nostri.

Oboseala pana la urma si-a spus cuvantul si unii au fost destul de istoviti dupa o partida care a implicat mult efort fizic.

Asteptam si pe altii sa se intoarca acasa caci mai avem nevoie inca de un fundas si un mijlocas. La acest meci majoritatea am jucat atacanti si mai mereu am fost surprinsi in ofsaid de …… adversarii nostri.

Un sfarsit de saptamana linistit va doresc tuturor !

7 Răspunsuri to “A inceput sezonul repatrierilor !”

  1. Nico Says:

    Vrei un mijlocas?In curand ocupa Ika locul🙂 Iti transmite un mesaj calduros : INTER CAMPIONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!

  2. lawrence Says:

    Aia ce zici tu, Cosminoiule, ca e fuga cu spatele la minge, se numeste „Fuga de Bach”, e o opera clasica, si e scuza ta cand mai dai si cate o pasa aiurea. Ce-i drept, 90% le dai bune, da’ pentru alea 10 % gasesti niste scuze de ma doare pe mine inima, de la cafea😉

  3. cosmin Says:

    Forza Inter!!!!!!!!!!!!!!!!! Abia astept sa il cooptez pe Ika in echipa noastra. Chiar avem nevoie de un mijlocas.

  4. cosmin Says:

    Pe realfagaras.wordpress.com veti gasi un articol dedicat campioanei Italiei ” INTERNAZIONALE MILANO.

  5. cosmin Says:

    Lawrence mi-ai dat o idee buna. In urmatoarele articole am sa iti explic ce inseamna alergatul cu spatele la minge . Sper ca o sa pricepi ceva din ce am sa scriu.

  6. lawrence Says:

    Da unde ai vazut tu atac in care coechipierii sa alerge cu fatza la propriul portar, deci sa fuga cu spatele ???

  7. cosmin Says:

    Am sa iti dau raspunsul prin articolul pe care il public in aceste momente pe blog.

Lasă un răspuns

