Buna seara .

by

Daca o fi buna sau nu ramane de vazut , cert este ca astazi am avut o zi urata din toate punctele de vedere. Am sa incerc sa nu va transmit si voua nasoleala mea prin intermediul blogului.
Am lipsit dinou cateva zile din peisaj deoarece treburile zilnice nu mi-au permis sa dau drumul la calculator.

Sambata am facut un tur prin Tara Fagarasului impreuna cu un prieten. A fost o experienta placuta calatoria pe motocicleta si chiar daca nu am avut echipamentul necesar unei astfel de drumetii totusi pana la urma a iesit bine asta si datorita posesorului motocicletei din imaginea de mai sus care nu s-a intrecut in accelerari si franari spectaculoase.

Si dupa o zi cu multe evenimente , o bere la un pahar de vorba a fost mai mult decat necesara.

Pe maine seara.

4 Răspunsuri to “Buna seara .”

  1. lawrence Says:

    Pai cum ai indraznit sa te urci pe motor daca nu erai echipat ? Ai vazut ca politia din Lisa era la post ! Noroc ca si-au dat seama ca n-au nici o sansa sa ne prinda, in caz de vreo urmarire !

  2. cosmin Says:

    Mutumesc pentru reclama de pe blogul tau dar cu toate acestea imi pare bine de …… infrangerea voastra de la Vaslui. ha … Ha !!! Sau …. „os ” cum iti place tie sa spui !.

  3. lawrence Says:

    Daca ma crezi ca intre Lacatus si Gigi, am preferat sa se bucure Laca ! Pana e Becali acolo, ma dispera toata situatia !

  4. cosmin Says:

    Adica ce sa inteleg , ca am un prieten disperat ? Sigur Becali nu va pleca de la Steaua. Si asa ca o consolare , luni la miuta i-am zdrobit pe adversari . Am facut una dintre cele mai bune partide impreuna cu Adi Vacaret , Radu muzicantu , Marius… prietenul tau , Alex Ganea fostul meu coleg de la Real fagaras, etc.I-am tras-o lui Marian Chiric la peste 14 goluri diferenta.

Lasă un răspuns

