Grea e viata de roman.

by

De multe ori si noi ne facem viata grea fara sa ne dam seama prin atitudinea pe care o avem fata de organismul cu care am fost inzestrati de cel de sus dar mai ales prin comportamentul pe ca il avem fata de cei din jurul nostru. Din pacate unii parinti au nesansa sa aiba copii care se nasc cu probleme de tot felul. Cel mai greu este ca sa iti accepte odrasla , societatea in care traiesti deoarece cei sanatosi mai mereu au avut ceva de impartit cu cei loviti de soarta. Probabil in tarile cu un nivel mai ridicat de bun simt , persoanele bolnave nu au mari probleme de adaptare in mediul in care traiesc asta si pentru faptul ca exista o legislatie care pedepseste drastic pe cei ce au ca motiv de batjocora aceste fiinte .
In seara aceasta am descoperit intamplator in presa locala un articol despre drama unei familii din Fagaras pe care va invit sa il lecturati si voi. Cu siguranta avem ce invata de la acesti oameni care se lupta cu greutatiile vietii . Eu nu pot sa inteleg un lucru …, de ce oamenii care vor sa traiasca se sting prematur iar cei care au sansa unei vieti lungi isi bat joc de ea ? Nu este o regula dar parca in ultima vreme se intampla exact pe dos. Poate nu mi-am gasit cuvintele necesare pentru a scrie un astfel de articol , asta si datorita oboselii acumulate dupa o zi de munca dar totusi dupa ce am citit articolul legat de drama acestei familii despre care aminteam inainte nu puteam sa nu scriu si eu cateva randuri mai ales ca unul dintre parinti a fost coleg cu mine la o scoala de maistri si cunosc bine situatia lui. Articolul il gasiti in Buna ziua Fagaras ce a aparut astazi. Ma opresc aici caci chiar ca mi-am pierdut inspiratia pentru seara aceasta. Ne vedem maine pe blog de bloc.

Lasă un răspuns

