Doctor Alban la Fagaras !

by

In articolul scris in aceasta dimineata va relatam ca sambata trecuta am participat la un eveniment mai deosebit. Sub deviza … ” bate fierul cat e cald ” m-am hotarit sa public mai devreme cateva imagini si nu peste cateva zile cum va spuneam acum cateva ore.
Intr-o locatie mult schimbata in bine si cu un patron care se vede ca e foarte priceput in a organiza tot felul de serate dansante, celebrul ” doctor Alban ” si-a serbat ziua de nastere alaturi de cativa prieteni si amici.
Aceasta seara superba s-a vrut a fi o continuare a chefului care l-am organizat a doua zi de revelion si chiar daca au lipsit cativa dintre cei care au participat la prima distractie pana la urma a iesit o treaba faina si pe aceasta cale vreau sa multumesc prietenului nostru pentru invitatie si pentru felul in care a stiut sa organizeze acest eveniment. Mai jos am sa incep sa va prezint un buchet de fotografii .
In afara sarbatoritului am avut placerea sa o avem printre noi si pe nu mai putin celebra Ana Maria Prodan care ne-a incantat cu noul ei look.

De la acest eveniment nu putea sa lipseasca domnul Nicu un cunoscut maestru de ceremonii care intotdeauna prin prezenta lui a stiut sa creeze o atmosfera superba numai buna de distractie.

Iata si sarbatoritul … „doctor Alban ” , mai cunoscut in Fagaras sub numele de Albano .


2 Răspunsuri to “Doctor Alban la Fagaras !”

  1. Nico Says:

    Si uite asa am lipsit si de aici! Fir-ar sa fie!Cu siguranta a iesit o petrecere pe cinste! Un sincer ” La Multi Ani ,Cristi !” si din partea noastra.Pacat ca n-am reusti sa onoram invitatia,facuta acum cateva luni.
    Cosminoiule mai chefuiesti mult fara noi?Eu m-apuc de facut valiza…asa nu se mai poate :))

  2. cosmin Says:

    Chiar ma gandeam , oare ce se intampla daca erai acasa Nico. Inainte sa mergem la localul unde a avut loc frumosul eveniment ,iubita mea sotie a avut marea rabdare sa probeze toti pantofii pe care ii detine. Iti dai seama Nico ce misto se auzea la voi in apartament tropaiturile tocurilor ? iti spun eu ca a fost un cazino. Pe de alta parte a fost un chef pe cinste si domnul Albano s-a ridicat la inaltimea si pretentiile evenimentului. A spus ca ne reintalnim si la anul asa ca poate data viitoare veti participa si voi. Si asa ca o oftica , in ultima vreme am tinut-o din chef in chef caci doar sti bine ca noua romanasilor ne place distractia. Saptamana viitoare e ziua lui ” Papa (tatal meu ) , duminica cealalta e majoratul nepoatei mele , iar urmatoarea duminica avem marea placere si bucurie sa fim nasii unei superbe fetite asa ca distractia e asigurata pentru cel putin trei saptamani.

Lasă un răspuns

