La inceput de saptamana, pe blog de bloc.

by

Nu am mai vorbit demult despre blocul 8a. Nici nu prea am avut motive sa o fac.
Zilele acestea s-ar parea ca o minune se va abate peste imobilul nostru si pana la urma la intrarea in bloc va aparea o usa moderna asa cum ar trebui de altfel sa fie intr-un mediu civilizat. La un moment dat am vrut sa scriu o carte despre aceasta usa , despre istoria acestei usi dar si mai mult , despre intamplarile petrecute in apropierea ei de-a lungul vremii , si nu putine au fost. Totusi cateva dintre ele merita amintite.
Pe 22 sau 23 decembrie 1989 aceasta usa a fost pazita cu strasnicie de locatarii imobilului 8a si chiar s-au cantat melodii care de-a lungul vremii au devenit slagare autentice. Poate unii dintre voi va mai amintiti urmatoarele versuri …. L-am pus , l-am pus, L-am pus cu …. in sus ! Binenteles ca era vorba despre celebrul dictator care conducea tara in acele vremuri de trista amintire.
Au fost si alte intamplari legate de aceasta usa. Unii au avut probleme cu parasuta care nu s-a deschis la timp si au intrat in contact cu usa, provocandu-i daune serioase. Una peste alta , multi vor regreta aceasta usa cu o istorie deosebita.
Cam atat din blocul 8a. Ne revedem maine seara pe blog de bloc.

Lasă un răspuns

