Intr-o zi de sarbatoare , pe strasse in jurul cetatii !!

by

Pentru ca ma aflu printre putinele persoane din tara aceasta care astazi nu au niciun sarbatorit cu numele de Gheorghe in cercul de prieteni ( ar fi unul prin Italia dar nu sunt sigur si cu norul asta de cenusa e cam riscant sa ma deplasez pana in peninsula ) am decis sa ies putin la oras pentru a-mi plati niste dari la stat.Oricum chefurile incep deseara , atunci cand oamenii se intorc de la munca. Eu am sa merg la o partida de fotbal care cred ca va fi mult mai relaxanta decat o adapare cu Timisoreana sau Ursus (oricum o berica am sa o savurez si eu deseara dupa fotbal )
Speram sa gasesc mai multa lume pe stradutele orasului nostru dar cred ca din cauza crizei o mare parte din populatie a decis sa nu mai cumpere vreun cadou pentru sarbatoritii de astazi.
Si in piata de haine era o liniste ciudata poate si din cauza unora care au decis sa vinda animale exotice printre izmene si ciorapi.

Suntem un popor de fantezisti numai ca noi incercam sa copiem latura negativa .
Totusi mai exista si persoane care au decis sa ii viziteze pe ” prietenii nostri de la rasarit …. rusii ” in cautarea unui burghiu sau a unei garnituri .

Se pare ca pestii din lacul care inconjoara cetatea s-au acomodat mediului deoarece tot mai multi pescari decid sa isi petreaca timpul liber pe malul apei .

Ne vedem deseara cand am sa va spun cateva motive pentru care merita sa fi barbat !

Lasă un răspuns

