Sport pe blog de bloc .

by

Am inceput saptamana asa cum am terminat-o , cu fotbal. Daca scandalurile se tin lant in liga lui Mitica , se pare ca nici la nivel mai mic acestea nu lipsesc .
Dupa razmerita de la Dinamo , multi imi trimiteau mesaje de incurajare prin care imi aminteau despre evolutia si locul actual ocupat in clasament de echipa din Stefan cel mare . Le-am inghitit pe toate numai ca aseara cei ce au incercat sa faca bascalie , au dat cu mucii in fasole deoarece au fost ciuruiti de o alta rivala din campionat. Ma gandeam ca totusi cineva imi va trimite un mesaj prin care sa isi ceara scuze ca a crezut ca e mai bine sa moara capra vecinului . Nu s-a intamplat acest lucru dar nu m-a deranjat deoarece este stiut faptul ca Dinamo este considerata echipa aristocrata a campionatului pe cand Steaua sau Rapid sunt din alta patura sociala astfel ca nu ma astept la gesturi de buna purtare din partea suporterilor acestor echipe din moment ce acestia nu au citit niciodata cartea despre bunele maniere.Prin intermediul unui amic am obtinut cateva imagini de la partida de aseara .
Sosirea jucatorilor la teren.

Lasă un răspuns

