Fotbal made in Fagaras !

by

Pentru ca se apropie cu pasi repezi marea sarbatoare crestina cand ne vom bucura cu totii de Invierea Domnului , am un program foarte incarcat si abia reusesc sa mai ajung in fata calculatorului pentru a scrie cateva randuri pe blog de bloc. Totusi , astazi mi-am facut timp si inainte sa scriu acest articol am descins pe stadionul din parc unde se juca un derby local din campionatul judetean la fotbal. Protagonistele s-au numit CSM Fagaras si Olimpic Voila.Victoria a revenit gazdelor care la final s-au impus cu scorul de 3-1. Eu am participat doar la ultimele 45 de minute dar mi-au fost de ajuns ca sa imi fac o parere despre nivelul calitativ al acestei partide.
A fost un spectacol plictisitor deoarece actorii din teren s-au situat destul de departe de asteptariile celor doua, trei sute de spectatori care au luat loc in tribunele arenei .Chiar daca vremea a fost prielnica pentru desfasurarea unui joc de fotbal , majoritatea populatiei ce a participat la acest eveniment , a plecat destul de dezamagita spre casele lor. Doar glumele facute intre suporteri si micuta galerie fagaraseana au mai intretinut atmosfera.
Nu vreau sa comentez mai mult , totusi sa nu uitam ca acest meci s-a desfasurat in liga a patra , una destul de joasa unde nivelul fotbalistic nu este foarte ridicat. Poate publicul a fost prea pretentios deoarece acesta a fost rasfatat cu meciuri foarte bune acum multi ani de la care au ramas doar amintirile.
Iata si cateva imagini de la partida de astazi.

Lasă un răspuns

