Monte Carlo !

by

Acum multi ani , am avut si eu prilejul sa vizitez celebra Coasta de Azur .Prea multe nu mai imi aduc aminte caci acest eveniment a avut loc cu 14 ani in urma. Totusi am ramas cu cateva fotografii si o parte dintre ele le-am postat pe blog mai jos.

Buna seara prieteni. Chiar daca am fost amenintati cu ploaie in aceasta perioada de timp , se pare ca zona Fagarasului a fost ferita de acest fenomen meteo si azi am avut o zi destul de calduta . Asa se anunta vremea si in urmatoarea perioada , frumoasa si in incalzire. Cred ca duminica multa lume va iesi la un gratar daca timpul va fi frumos.
Pentru ca si eu am facut parte din lumea pescarilor , ori de cate ori ii intalnesc , prin gari , prin tren , pe drum , stau cu urechile ciulite catre ei caci povestile pescaresti sunt cele mai frumoase dintre toate. Astazi la intoarcerea de la munca i-am reintalnit in gara din Voila .
Declaratia zilei vine de la un muzicant , pe numele lui …Florin Chilian care intr-un interviu acordat unui ziar national a afirmat ca „toate curvele s-au apucat de cantat ” ! Cred ca are mare dreptate deoarece cunoscatorii de muzica romaneasca au intalnit foarte des in peisaj astfel de personaje.In vremuri de criza incearca si ele sa isi mai imbunatateasca veniturile folosindu-se de tot felul de trucuri. Acum depinde si de public caci nu cred ca sexi braileanca va face cariera in muzica pop.Poate daca se apuca de cantat la instrumente cum ar fi , taragotul .. etc !
Americanii astia sunt dati naibii. Ultima isprava a lor vine de la o femeie in varsta.Mergând după principiul „mai bine mai târziu decât niciodată”, o bătrână de 98 de ani din New Jersey, SUA, a devenit absolventă de liceu.
Ida Ruth Hayes Greene nu a putut să urmeze liceul în adolescenţă, deoarece a rămas orfană şi a trebuit să aibă grijă de cei 11 fraţi pe care îi are.
Deşi a trecut aproape un secol de când s-a născut, bătrâna nu a renunţat la visul său şi a reuşit să-şi finalizeze studiile liceale, primindu-şi diploma de absolvire în apaluzele colegilor.
Rusineeeee ! Alesii unora , ai mei in niciun caz , si-au dat dinou in petec. De ce era nevoie de votul lor ca sa poata fi arestat un om care s-a folosit de relatiile sale pentru a beneficia ilegal de unele avantaje ? Doar pentru ca este parlamentar si are imunitate ? Eu cred ca imunitatea aceasta este cea mai tampita chestie care poate exista in constitutia noastra.
Cătălin Voicu poate fi arestat preventiv de procurorii DNA, care îl acuză de trafic de influenţă şi fals în scrisori, voturile fiind de 70 pro arestare şi 40 contra.
Senatul a decis cu 70 de voturi pentru şi 40 împotriva ridicării imunităţii senatorului din PSD. Cătălin Voicu va fi primul parlamentar din 1989 căruia i se ridică imunitatea şi poate fi arestat pentru fapte de corupţie.
Bravo domnilor pentru efortul dumneavoastra. Acum sa vedem ce veti face deoarece senatorul corupt s-a simtit dintr-o data rau cand a mirosit ca i se frang aripile si noaptea trecuta s-a internat in spital.
Inchei aici in seara aceasta. Ne vedem dimineata pe blog de bloc. Maine e sarbatoare mare la crestinii ortodoxi.

Lasă un răspuns

