Derby de Romania !

by

Fericirea isi are originea in suferinta, si, oricat de mult am dori sa traim numai in fericire, este absolut imposibil, intrucat fara suferinta, aceasta niciodata nu-si va arata miraculosul spectru.
Au suferit mult stelistii miercurea trecuta deoarece nu am vazut niciodata o echipa Steaua evoluand asa de slab. Pasionatii de fotbal spun ca un derby castigat valoreaza cat un campionat.
Buna seara stimati cititori ai acestui blog. Iar mi-am facut de cap si am lipsit cateva zile de pe internet . Daca tot vorbeam de fericire la inceputul acestui articol sa spun ca saptamana aceasta am avut parte de ea la maxim posibil deoarece echipa Dinamo a castigat marele derby de Romania !
Astfel , miercuri am participat si eu ca spectator pe stadionul Dinamo din soseaua Stefan cel mare la acest eveniment. . Dupa multi ani de inactivitate am decis ca sa revin pe stadioanele unde evolueaza echipa mea de suflet si am ales bine momentul.Binenteles ca organele genitale femeiesti si mai ales barbatesti s-au pravalit peste actorii din teren caci asa ne sta bine noua romanilor. Adevarul ca si pe marile arene ale batranului continent se mai aud scandari ale galeriilor in care sunt folosite cuvinte obscene. Sa lasam asta deoparte caci indiferent ce scriu eu despre acest lucru nu va avea loc o schimbare in bine peste noapte a mentalitatii omului ce ia parte la astfel de manifestari sportive.Am sa public cateva imagini de la meciul de fotbal la care am asistat dar mai multe informatii si chiar si cateva filmulete o sa gasiti pe realfagaras.wordpress.com , site-ul de sport unde mai scriu.
Inainte de inceperea meciului.

Cristi Borcea asaltat de fani.

Valeriu Argaseala (oficial al Stelei) zambitor inainte de meci.

Jiji Becali (al doilea din stanga spre dreapta)

Cu 30 de minute inaintea inceperii partidei

Echipa Dinamo ….la incalzire !
Inceputul partidei.
Un intrus stelist care era foarte optimist inaintea primului fluier de inceput.
Acelasi intrus stelist dar dupa terminarea partidei. Ceva s-a schimbat in privirea lui… oare ce ?

Multumim catzailor pentru seara de vis care ne-au oferit-o, toti cei ce au evoluat pentru culorile echipei Dinamo in derby de Romania !

Maine si poimaine voi publica alte imagini ce vor avea in prim plan personalitati publice ce au asistat la partida de fotbal.

Lasă un răspuns

