Un comentariu nou

by

Am intrerupt sirul publicarii de noi articole pe blog de bloc deoarece la mijlocul saptamanii acesteia am asistat la un eveniment care mi-a oferit clipe de fericire .Maine seara am sa scriu un articol legat de acest subiect.

3 Răspunsuri to “Un comentariu nou”

  1. lawrence Says:

    Nu te mai umfla in pene. Singurul motiv pentru care ai avut clipe de orgasm: A FOST BLAT !

  2. cosmin Says:

    Ok. Vroiam sa evit acest subiect pe blog de bloc pentru ca stiu ca suferi mult pentru infrangerea echipei tale favorite in meciul de miercuri. Acum mi-am schimbat decizia si am sa scriu un articol despre acest lucru.

  3. mo Says:

    laur,
    daca a fost blat, eu propun sa ne dati si niste bani…

Lasă un răspuns

