La rascruce de … drumuri !!

by

Suntem in Romania anului 2010 . Intr-un orasel dintr-o tara care nu prea spune nimic pe esicherul international , incerc si eu sa vietuiesc alaturi de 30-35 de mii de suflete. Locul unde nu se intampla nimic niciodata , spun multe persoane care isi au domiciliul pe aceste meleaguri.Cu toate acestea , lupta politica este destul de aprinsa ca in mai toata Romania si Fagarasul nu putea sa se delimiteze de acest lucru.Cei ce sufera suntem noi care platim taxe si impozite numai ca in schimbul acestor lucruri , primim haos, drumuri pline de gropi etc.
Pe vremea lui Campeanu eram si eu membru activ in filiala locala a liberalilor dar la un moment dat vazand in ce mizerie se scalda lumea politica , am decis sa parasesc aceasta zona pentru ca nu eram compatibil cu ea.
„In timp s-a vazut ca am facut cea mai buna alegere deoarece in momentul de fata sunt un simplu muncitor care castig un ban cinstit din meseria care o practic ” ! Probabil ca acum as fi stat si eu mai linistit , fara grija zilei de maine daca nu faceam pasul respectiv.M-am nascut cu frica de Dumnezeu si acest lucru ma face sa fiu mai cumpatat cand iau unele decizii.
Nu mi-am propus sa critic nici primarul nici consilierii locali prin acest articol cu toate ca as fi indreptatit sa fac acest lucru deoarece sunt total nemultumit de activitatea lor .
Iata-i pe cei ce conduc urbea noastra .
primarul Fagarasului-PNL

consilieri
Lucia Baki-PNT-CD

Catalin Carje-viceprimar PNL

Cupu Lucian- PSD

Ioan Vichente-PSD

Dragoiu Gheorghe-PNL

Duta Traian-PNL

Maga Mihai-PNT-CD

Carpinisan Radu-PD-L

Husea Virgil-PNL

Judele Olga -PNL

Lukacs Adrian Ladislau-PNL

Mehedintu Ion-PNT-CD

Mija Virgil-PD-L

Pintea Cornel-PNL

Popa Cornel-PD-L

Popa Ovidiu-PC

Tisca Marius-PSD

Vaju Gabriel-PC

Vlad Ioan-PSD

Acestia sunt alesii nostrii !Pana la urmatoarele alegeri ei trebuie sa rezolve problemele Fagarasului care nu sunt foarte putine.
In articolele viitoare de pe blog de bloc voi acorda spatiu si acestor domni care sper ca odata cu trecerea iernii , vor iesi din amorteala produsa de aceasta si se vor pune pe treaba caci avem nevoie de oameni competenti si seriosi pentru rezolvarea situatiei destul de critice in care se afla oraselul nostru in momentul de fata.
Ne revedem deseara pe blog de bloc ! Duminica placuta .

Un răspuns to “La rascruce de … drumuri !!”

  1. ovidiu Says:

    va rog spune-ti lui pintea cornel sa-mi de-a bani cu care i-am cumparat o autobetoniera in 2010 iar acum nu mai pot recupera nici bani nici autobetoniera m-a inselat m-a escrocat cu asta se ocupa pintea c nu stiu cum sa mai fac sa recuperez ceva este un escroc va pot trimite acte ce dovedesc cand am cumparat autobetoniera va rog discuta-ti in sedinta problema aceasta l-am dat si la toate ziarele din jud este un rau platnic este dator vindut este vorba de 15000e a costat autobetoniera

Lasă un răspuns

