Comentariu de duminica .

by

Zilele trecute am facut o deplasare la Sibiu , fosta capitala europeana de acum doi ani. Inca de la inceput am intampinat dificultati in a ajunge la destinatia dorita de mine deoarece legaturile intre orasul de la poalele Cibinului si Fagaras, sunt foarte proaste. Nici macar microbuzele care transporta persoane pe aceasta ruta nu sunt sigure pentru ca nu exista nicaieri afisat vreun program dupa care sa te ghidezi. Tipic romanesc !
Pana la urma am ajuns cu chiu cu vai la destinatie si mai jos am sa va prezint cateva fotografii de pe acele meleaguri.


Unii inca mai spera ca vor castiga alegerile !

Pentru aceasta excursie am inchiriat o limuzina cu sofer cu tot.

O saptamana placuta va doresc ! Se spune ca de joia viitoare in sfarsit va veni primavara .
Ne reintalnim maine pe blog de bloc.

6 Răspunsuri to “Comentariu de duminica .”

  1. cosmin Says:

    Ce tare-i soferu ? De ce stă aşa concentrat ?

  2. cosmin Says:

    Cred ca mi-am gasit o sosie pe blog de bloc sau domnisorul lawrence a uitat sa stearga datele mele de identificare de pe calc lui. Oricum soferul respectiv a intrat in febra meciului de miercuri din Stefan cel mare mai ales ca dupa ce ca va sta intre caini 90 de minute , si pe drumul pana la stadion tot de patrupede va fi inconjurat,. Ii promitem domnului sofer ca ne vom manifesta in masina ca pe stadion.Deja am pregatit pe CD imnul echipei Dinamo.

  3. lawrence Says:

    Ai dreptate, au ramas datele tale aici. Si despre drumul Fagaras-Bucuresti si retur, la meci, se vor canta in masina numai imnuri ros-albastre. Maxim: „Ciobane, pleaca din Ghencea” aveti voie sa strigati ! Cine nu respecta regulile, ramane pe la Comarnic !

  4. cosmin Says:

    Inca imi tremura budigaii , pana nu ma vad pe stadion nu sunt sigur ca nu ai combinat ceva. Am si alte sloganuri despre ciobanul din Pipera si turma sa dar nu le pot pronunta … !Daca esti de omenie si opresti sa bem o berica pe drum mai ca ma dau pe brazda si nu zic nimic contra echipei tale dar cand ajungem pe stadion va trebui sa induri tot felul de chestii nepoliticoase !

  5. lawrence Says:

    La ce păpară va lua dinamo, 3 hăulituri in plus sau in minus mi-s egale !

  6. cosmin Says:

    simpaticule !

Lasă un răspuns

