Fiecare om iubeste intr-un anumit fel si are nevoie sa fie iubit intr-un anumit fel…pot sa te iubeasca oricat de multi oameni si nu e de ajuns…dar e suficient sa te iubeasca doar unul singur exact asa cum simti tu ca ai nevoie.

by

Titlul articolului din dimineata aceasta nu are vreo legatura cu ce am sa scriu mai jos . Nu vreau sa ii demonstrez nimic acelui personaj de deleviziune care ne-a facut cu oua si cu otet pe toti bloggerii din Romania .Imi vad de treburile mele dar ar fi bine si el sa nu mai scoata capul afara caci hidosenia si prostia la el au fost mai generoase atunci cand s-au distribuit.
Buna dimineata !! Zambiti caci maine va fi si mai rau ! Eu m-am trezit cu o dispozitie foarte buna de a petrece aceasta zi asa cum merita ea. Pentru ca imi place sa cred ca Dumnezeu exista , ma gandesc la fiecare inceput de zi ca cel mai bun lucru care l-as putea face este sa ii dedic celui de sus cateva minute rostind in minte cateva rugaciuni. Sper sa nu se supere „profu de religie ” (un amic care are alta viziune despre credinta ) ca fac acest lucru …. asta simt , asta fac ! Simplu si la subiect ! Doamne ajuta !
Deci , am ajuns si la ziua de 11 martie cand la Fagaras se inregistreaza minus 3 grade celsius si bate un vant care iti da senzatia ca te afli la cativa km distanta de pol.Binenteles ca dupa o zi linistita , astazi avem una agitata din punct de vedere meteorologic cu cod galben in jumatate de tara . Vor fi ninsori abundente in tot sudul tarii si in zona montana. In celelalte regiuni va ninge doar sporadic numai ca vantul ne va deranja foarte tare si din buletinele de stiri am inteles ca deja la Sibiu s-au inregistrat cateva pagube materiale din cauza vijeliei . Asta este , mergem inainte !
CALENDARUL ZILEI !
1291 – Prima menţiune documentară a cetăţii Făgăraş.
1997 – A murit Radu Negru, critic de arta si eseist (n.27.05.1933).
1985 – Comitetul Central al PCUS il alege pe Mihail Gorbaciov in functia de Secretar General. Alegerea sa marcheaza inceputul destinderii intre Est si Vest. Este debutul pentru „perestroika” si „glasnost”.
1967 – Dick James, editorul The Beatles, anunta ca au fost inregistrate 446 versiuni ale melodiei „Yesterday”.
Si daca tot m-am oprit la Beatles cu calendarul zilei , iata mai jos si una din faimoasele lor melodii.

Spre miezul zilei am sa revin cu un nou articol ! Sa aveti o zi buna !

Lasă un răspuns

