O zi linistita de duminica .

by

Intr-o dimineata racoroasa de martie cand termometrul arata minus 6 grade la Fagaras ,scriu aceste randuri cu ajutorul carora sper sa ies din lenea pe care o provoaca o astfel de zi trista si inghetata. Imi programasem pentru astazi o iesire in natura pentru a ma bucura de peisajul care-l ofera florile mele preferate (brandusele sau nuscelele , cum doriti )dar iarna si-a mai aratat inca odata coltii si din pacate a reusit cu varf si indesat sa imi strice planurile.Nu-i nimic , mergem inainte !
Citind presa de astazi pe internet am descoperit un interesant articol in Buna ziua Fagaras care-l recomand tuturor celor care vor sa afle despre misterele nedeslusite ale revolutiei din 89 din orasul nostru. Pe vremea aceea , eu imi satisfaceam stagiul militar in capitala tarii astfel ca am lecturat si eu articolul mai ales ca a fost scris si trimis la redactia ziarului pentru a fi publicat de catre unul dintre initiatorii acelei miscari , prof Dalea Alexandru care dupa 20 de ani s-a hotarat sa rupa tacerea.
Cantăreaţa Paula Seling va reprezenta Romania in finala Eurovisionului 2010 care se va desfăşura la Oslo in acest an.
Intr-o competiţie in care s-a luptat cu Luminiţa Anghel, Anda Adam & Connect-R sau Dalma Kovacs, Paula a ieşit învingătoare în faţa miilor de fani din România care şi-au votat preferaţii pentru Eurovision 2010.

Mihaela Radulescu tine cu tot dinadinsul sa fie mereu pe randul din fata.

Astfel ea a publicat intr-un cotidian central un ghid despre cum e bine sa folosesti femeia.Am sa reproduc cateva randuri din acel articol.
„Femeia pe care tocmai vrei s-o întrebuinţezi a fost făcută din iubire, şi de aceea nu poate funcţiona fără acest combustibil. Ai grijă să-i faci mereu plinul. Dacă o iei în braţe, nu uita să repeţi constant gestul. Reacţionează la fel de minunat la sărutări şi mângâieri, ba chiar la cuvinte calde şi simple. Când e tristă, încearcă să o faci să zâmbească. Dacă nu ştii cum, fă dragoste cu ea, va avea apoi cel mai frumos zâmbet. Nu lovi niciodată o femeie, căci vei înceta să mai fii bărbat şi vei deveni o jigodie, chiar şi pentru copiii tăi. Ei nu vor uita niciodată că ai bătut-o pe mama lor…”. Fara comentarii !!
Cineva denumea copilaria ca fiind singurul paradis pierdut. Poate avea dreptate de aceea e bine sa mai facem si lucruri care le faceam odinioara , de exemplu;
Eu de cand ma stiu , joc fotbal ..! Asta voi face si astazi pentru ca inca ma consider un copil si imi place la nebunie acest lucru.
Ne vedem deseara pe blog de bloc !

2 Răspunsuri to “O zi linistita de duminica .”

  1. lawrencesoft Says:

    Daca nu primesc si eu o convocare la un meci pe teren mare, nu mai vorbesc cu tine😉

  2. cosmin Says:

    Intai trebuie sa obti brevetul de jucator de fotbal si dupa cu siguranta te voi comvoca. Numai ca daca te prind prin baruri dupa meci o sa patesti ca Mutu … adica o sa ramai mut !

Lasă un răspuns

