Tineri si tinerete !

by

Ce s-au mai schimbat vremurile ! Acum multi ani , cand eram pe la sfarsitul clasei a VIII-a am avut prima tentativa de a trage dintr-o tigara pe care am agonisit-o cu mare efort de la un coleg mai mare, un profesionist desavarsit in domeniul fumatului. Nu mai stiu daca a fost bine sau a fost rau cert este ca am prins gustul tutunului si incet ,incet am devenit si eu la randul meu un fumator inrait. Nu asta vroiam sa spun ci faptul ca in acele vremuri era foarte periculos ca un tanar de varsta care o aveam eu atunci sa apara in public cu tigara in coltul gurii pe strazile orasului.
Trenul cu care calatoresc eu in fiecare dimineata este plin de elevi care fac naveta pentru a frecventa scolile sau liceele din Fagaras. E naspa pentru un fumator care calatoreste pe o distanta mai lunga mai ales de cand s-a interzis fumatul in tren. Astfel, imediat dupa ce ajung la destinatie tinerii, isi aprind tigarile si pe ritmuri de manele ce razbat din telefoanele mobile , isi beau cafeluta pe bancile situate in centrul garii.


Poate nici noi nu eram mai cuminti in timpurile noastre dar parca totusi aveam mai mult bun simt sau mai mult respect si nu ne afisam in locurile publice cu acele chestii care dauneaza grav sanatatii !
Daca tinerii din ziua de astazi ar avea doar aceste scapari totusi ar fi ok dar nu stiu cum se face ca de cate ori urmaresc un jurnal de stiri din cuprinsul lui nu lipseste vreun episod negativ in care ne este infatisat un elev facand tot felul de chestii tampite in timpul orei la scoala. Tipul care a inventat telefonul mobil este de vina in colaborare cu cel care a revolutionat internetul. Aceste subiecte pe care le dezbat eu le gasiti zilnic in tot felul de emisiuni pe la tv astfel ca nu va mai plictisesc cu ele mai ales ca ma grabesc si eu sa prind inceputul partidei de fotbal pe care nationala noastra o sustine in compania Israelului.
Era sa uit de marlanul de Romania care astazi m-a intampinat imediat ce am iesit din blocul in care locuiesc.
Hai Romania ! Ne vedem maine seara !

Lasă un răspuns

