Ultima zi a marlanului de Romania !

by

Nu rasuflati usurati pentru ca scapati de acest personaj care face mult rau societatii noastre ! El va exista pretutindeni si totdeauna atata timp cat nu se va aplica vreo masura impotriva lui . Deoarece publicand imagini cu daunele pe care le provoaca marlanul de Romania ceva imi spune ca am transformat acest blog intr-unul al gunoaielor.Din acest motiv ziua de astazi sper ca va fi ultima cand voi mai vorbi despre acest personaj negativ.
Majoritatea edililor, incearca sa isi creeze o imagine buna in randul populatiei pe care o conduce sau a celor care traverseaza urbea, prin infrumusetarea principalelor cai de acces inspre centrul localitatilor respective.Daca acum cateva luni il laudam pe primarul nostru, iata ca a venit vremea sa ii adaug o bila neagra la capitolul curatenie deoarece dupa ce a disparut zapada de pe meleagurile noastre, in urma sa a ramas un morman de mizerii. Cu siguranta se va spune ca nu sunt bani pentru amplasarea unor cosuri de gunoi sau pentru angajarea unui personal care sa se ocupe de strangerea acestora. Dupa parerea mea mai sunt si alte parghii disponibile pentru imbunatatirea calitatii serviciilor . Mai jos am sa va arat cateva imagini dupa care am sa va prezint parerea mea .


Cei ce folosesc foarte des aceasta cale de acces pentru a ajunge la gara din Fagaras isi amintesc cu groaza de perioada verii din fiecare an . Aici te simti ca in jungla deoarece buruienile ating peste doi metri inaltime dand impresia ca mai lipsesc maimutele s-au tigrii din decor. Nici cei de la CFR nu se lasa mai prejos pentru ca nu isi dau silinta sa taie vegetatia respectiva dintre linii astfel ca se creeaza niste culoare doar pe unde trece trenul. Dupa parerea mea pentru regizorii amatori de filme western sau de aventura acest cadru este propice pentru ei ,netrebuind sa mai cheltuie o avere pentru a se deplasa in jungla africana.
Vorbeam mai inainte despre niste masuri care se pot lua in favoarea cetateanului care traverseaza aceasta zona. Pai in primul rand trebuie curatata zona si amplasarea unor cosuri de gunoi .Daca si dupa executarea acestor lucrari vor mai exista gunoaie in zona respectiva atunci cred ca va trebui sa se treaca la sanctionarea celor care arunca mizeriile prin aplicarea unor amenzi usturatoare . Si cei de la CFR au parte de vina caci si ei traiesc intr-o nepasare totala .Cred ca avem una dintre cele mai urate gari din tara noastra. Nici nu imi vine sa cred ca au trecut 20 de ani de cand traim in democratie . Altora le-au trebuit doar cativa ani sa se civilizeze dupa eliberarea de sub regimul comunist doar noua romanilor ne trebuie mai mult . Eu zic ca sa nu mai facem calcule despre perioada cand se va schimba in bine tara noastra deoarece acest lucru nu se va intampla niciodata . Nu poti sa fi optimist intr-o societate unde nimeni nu misca un deget, sau daca il face , imediat cere ceva in schimb caci asa am fost crescuti de sistem.
Mai am doua imagini care au legatura cu marlanul de Romania.


Despre um arata drumurile si santurile de pe marginea lor ,am mai tot vorbit . Dar de imaginea de mai jos , ce spuneti ?
Stiti ca boala romanului este sa dea foc campului ( eu nu ma pricep la agricultura ) dar numai noi folosim aceste metode. In fine , nu asta vroiam sa subliniez . Daca va uitati atent in ultima imagine pe care am postat-o veti observa un morman de gunoaie exact in mijlocul campului care a fost parjolit de curand. Non coment !
Hai sa lasam totul balta si sa ne gandim daca pentru ziua de maine suntem pregatiti pentru a oferi persoanei dragi un martisor .Prin intermediul acestui blog va trimit cativa ghiocei pentru ca la randul vostru sa ii oferiti tuturor pesoanelor de sex feminin pe care le cunoasteti si le indragiti.

Pe maine !

Lasă un răspuns

