Cateva imagini din orasul de la poalele Tampei !

by

In primul rand vreau sa multumesc tuturor celor care m-au felicitat cu ocazia aniversarii zilei mele de nastere !
Am avut un program foarte incarcat in ultima vreme si am lipsit dinou de pe bog de bloc pentru cateva zile . Mai jos am sa va prezint cateva fotografii facute de mine zilele trecute la Brasov.

Iata un exemplu pozitiv din punctul meu de vedere despre cum ar trebui sa arate o cladire dupa ce a fost izolata termic.

Ne vedem maine pe blog de bloc .

Lasă un răspuns

