M-am reintors pe blog de bloc !

by

Doar doua zile am lipsit de pe blog numai ca de data aceasta chiar a meritat pentru ca am petrecut un sfarsit de saptamana foarte ” cool” !
Am avut de toate in program …. fotbal , aniversari , gratare , dureri de cap , streaptease, temperaturi numai bune pentru plaja dar si putina zapada … una peste alta le-am facut pe toate. Acum sunt la recuperari si nu vreau sa tin cont de expresia „capu ‘ face , capu’ trage ” ! Incet , incet am sa imi revin la normal si chiar astazi am facut o sedinta de detoxifiere ( habar n-am daca am pronuntat bine dar ce mai conteaza , intelegeti voi ce vreau sa spun ), participand la un meci de fotbal. Hai sa va arat si cateva imagini caci vorba multa , saracia omului.

7 Răspunsuri to “M-am reintors pe blog de bloc !”

  1. lawrence Says:

    La Multi Ani !

  2. cosmin Says:

    merci laure

  3. Nico Says:

    La Muuuuuuuuuuuuuulti Ani,Cosminoiuleee!Sa ne traiesti! Te pupa cu drag Comsitii🙂

  4. mirela Says:

    La Multi Ani !!!! tot ce iti doreste inimioara, sanatate si fericire multa!! imi place gasca, locul de desfasurare al marelui eveniment si mai ales echipamentul bucatarului!!si ajutorul de bucatar, binenteles😉

  5. cosmin Says:

    mmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllttttttttttuuuuuuuuuuummmmmeeeeeeeeessssssssscccccccccc !!!!!!!!!!!!!!!!. Va pup pe toti !

  6. lawrence Says:

    si pe mine pe dinţişor, se ştie !

  7. cosmin Says:

    Ati iesit din hibernare liliecilor ! Multumesc Mire pentru urari iar pentru fratiorul tau care are mai mereu niste gusturi exentrice , promit ca am sa il pup odata pe dintisorul lui , cred ca va avea un orgasm cand voi face acest lucru ! Apropos , am o poza cu dintisorul de aur , daca intereseaza pe cineva o ofer gratis !

Lasă un răspuns

