Stiri culese de pe net !

by

Pentru ca este vineri si suntem deja cu gandul la mini vacanta de la sfarsitul saptamanii astazi am sa scriu un articol mai relaxant , mai distractiv caci trebuie sa fiu in ton cu vremea de afara care de altfel este superba !
Zilele acestea s-a tot vorbit despre o femeie care cantareste peste 240 de kg si pe deasupra este insarcinata. Iata ca pana la urma ea a adus pe lume un copilas sanatos dupa cum spun medicii .
Sa mai spuna cineva ca Romania nu este tara tuturor intamplarilor.
Iata ultimul bilant al gripei porcine in Romania . Pana astazi 19 . 02.2010 au fost inregistrate 7001 de persoane infestate cu virusul pandemic dintre care 122 au decedat.
O veste trista pentru fumatorii inraiti. Cu toate ca suntem pe unul dintre ultimele locuri la nivelul de trai din Europa , tara noastra are cele mai scumpe tigari raportate la salariul mediu brut.Preţul pachetului de ţigări a fost majorat, ultima dată, la 1 ianuarie 2010. Dacă în decembrie 2009, un pachet costa 8,5 lei, la începutul acestui an a ajuns la 10 lei, ca urmare a majorării accizei la tutun cu 10 euro.

Cântăreaţa Daniela Gyorfi infirmă zvonurile apărute în presă conform cărora a pierdut două sarcini din cauza animalelor pe care le are.”Nu am fost diagnosticată cu nimic. Acum sunt plecată din ţară, dar când mă întorc o să merg la medic şi o să aflu care este problema. Nu este adevărată chestia cu animalele, pentru că primul lucru pe care l-am făcut când am decis să am un copil a fost să-mi fac analizele, deoarece am de foarte mulţi ani animale. Medicul pe care îl am de 15 ani m-a asigurat că pisica şi câinele nu sunt un pericol pentru mine şi eventualele mele sarcini. Vă pot spune că nu am pierdut copilul din cauza animalelor, iar săptămâna viitoare o să arăt rezultatul analizelor”, a declarat Daniela.
Unii au un mod ciudat de a-si sarbatori succesele !

Sportivul german David Moller, vicecampion olimpic în proba de sanie la Vancouver, şi-a rupt un dinte muşcând medalia câştigată luni, informează cotidianul Bild. „În timpul ceremoniei, fotografii au vrut ca noi să ne muşcăm medaliile. Eu mi-am rupt o parte din incisivul superior. Nu este ceva dramatic şi nu e rău”, a spus Moller. Sportivul în vârstă de 28 de ani a câştigat, luni, prima sa medalie olimpică în proba individuală de sanie.
El şi-a refăcut imediat dintele datorită unui stomatolog care colaborează cu lotul olimpic al Germaniei.

Rihanna a fost surprinsă ieri, de paparazzi afişând o coafură băieţească. Cântăreaţa şi-a asortat la noul look o pereche de ochelari de soare, deşi afară era noapte. Artista nu este la primul look excentric, ea afişând coafuri ciudate şi în trecut.

Un bărbat poate să bage în gură o doză de bere şi îşi acoperă toată faţa cu buzele!
El are gura mai mare decât a unui urangutan. Este incredibil, dar poate să bage în gură o doză de bere, după care o învârte de parcă ar fi măslină, pentru un om obişnuit.
Şi pentru ca ciudăţenia să fie completă, bărbatul arată cât de mult poate să caşte gura. Poate că nu vă vine să credeţi, dar cu siguranţă ar putea să încapă capul unui om. Cât despre buzele lui, poate să îşi acopere cu ele aproape toată faţa.


George Vintilă luat la întrebări de carabinieri la Roma .
DJ-ul care da “Alarma” la ProFM a participat alaturi de echipa Pro Motor la un super drive-test Maserati, in Italia. Alaturi de o echipa de aproape 100 de jurnalisti din intreaga lume, George a testat noul Maserati Gran Cabrio, lansat in septembrie anul trecut la Salonul Auto de la Frankfurt. “Timp de doua zile am fost la volanul unei masini incredibile pe care am « alergat-o » pe 160 km de coasta vestica, intre Roma si Napoli”, a povestit DJ-ul ProFM. N-a fost deloc un traseu fara probleme.
Pentru ca masinile nu aveau numar de inmatriculare in fata, au fost oprite de carabinieri, convinsi ca se intampla ceva ilegal. Dupa ce si-au dat seama ca este vorba de un drive-test, masinile au putut sa-si continue drumul. In Italia, George l-a cunoscut si pe Ivan Capelli, fost coleg a lui Jean Alesi la Ferrari pana in ’92, care a fost si el prezent la conferinta de presa. “A fost inca o surpriza din partea celor de la Maserati, sa-l aduca acolo pe Capelli. Am stat de vorba cu el despre masini si sporturi extreme atat dupa conferinta de presa cat si in zilele ce au urmat”, a mai povestit Vintila.
Aceste articole le-am gasit in presa de astazi . Aici inchei nu inainte de a va ura un sfarsit de saptamana cat mai placut. Ne vedem duminica seara sau luni dimineata. Trai bun si linistit sa aveti !
PS- Daca iubiti sportul intrati pe realfagaras.wordpress.com si lecturati un nou episod din serialul dedicat sportivilor fagaraseni care au reprezentat cu cinste orasul nostru de-a lungul vremii.

Lasă un răspuns

