HOTELUL DE GHEATA !

by

Acum cativa ani am avut o tentativa de a ajunge la hotelul de gheata de la Balea Lac numai ca am nimerit intr-o zi de duminica foarte aglomerata si pentru ca trebuia sa astept mult pana imi venea randul sa urc cu telecabina , am renuntat la a mai face acest lucru. Din fericire am avut o corespondenta in zona zilele trecute care a fost mai norocoasa decat mine si a reusit cu succes sa viziteze polul sud din muntii Fagarasului. Din imaginile care o sa le public pe blog reiese ca merita sa faci aceasta deplasare chiar daca ea este putin cam costisitoare din punct de vedere financiar.
Din primele imagini putem observa ca drumarii din judetul Sibiu au fost pe faza si au indepartat zapada destul de bine de pe soseaua ce leaga DN1 de Balea Cascada. Dupa cum bine stiti , pe timpul iernii soseaua dintre balea Lac si Balea Cascada este inchisa si doar cu telecabina se poate ajunge pe crestele muntilor unde sunt amplasate cele doua constructii de gheata , biserica si hotelul.


Iata si primele imagini facute din interiorul telecabinei .


Se vede ca a fost frig caci cascada aproapre ca a inghetat complet.

Biserica de gheata.

Asa cum Laurentiu se mandreste cu trimisii sai in intreaga lume si care ii furnizeaza informatii pentru blogul sau personal , asa ma mandresc si eu cu sorela mea care mi-a facut acest cadou frumos pentru mine si pentru cei ce vor viziona aceste clisee.



Si acum sa trecem la imaginile in care putem vedea hotelul de gheata.
Oare se doarme bine in paturile acelea ?
Cam incitante acele statuete … poate mai incalzesc atmosfera din interior !


Poate dupa vizionarea acestor fotografii , multi se vor indrepta spre acele locuri caci se pare ca merita efortul. Va las cu bine ! Ne vedem maine pe blog de bloc .
PS. Nu m-am putut abtine si chiar daca voi primi proteste din partea organizatiilor care protejeaza minorii voi publica inca o fotografie care sper sa o faca si pe doamna Ana sa treaca cu vederea monotonia de pe acest blog din ultima perioada .Aceasta a a fost in pas cu vremea de afara .

Astazi am publicat un nou episod din serialul ” legende ale sportului fagarasean ! , pe real fagaras.wordpress.com

4 Răspunsuri to “HOTELUL DE GHEATA !”

  1. marciu ana maria Says:

    ALTCEVA COZMINOIULE MAI INTERESANT NU ………?

  2. cosmin Says:

    tu ! In primul rand mi-ai pocit numele …. se scrie cosmin nu cozmin cataoano ! Bine ca esti multumita de ultimul articol care l-am pus pe blog !

  3. Laurentiu Says:

    Doamnei Ana se pare ca ii plac lucrurile „strong” ! Nu-i rau deloc !

  4. cosmin Says:

    Insusi Ana este strong mah !

Lasă un răspuns

