Continuare !

by

Pe unde ramasesem aseara ? Mi-am amintit, va faceam invitatie la masa . Pana la urma chiar a fost buna mancarea ce am pregatit-o.
Astazi , pe blog de bloc vorbim despre vanatori de ocazie , probleme in trafic si despre primavara care se apropie.
De cateva saptamani bune in fiecare dimineata cand merg la munca in zona Beclean – Dridif am vazut cateva caprioare care se plimbau nestingherite pe campul de langa marginea caii ferate. Aceasta minune s-a intamplat pana intr-o zi cand marlanul de Romania a aflat de aceste animalute superbe , si folosindu-se de melodia celebra „pusca si cureaua lata ia sa mai fiu cioban odata ” a plecat la vanatoare de caprioare . Caprioare a vanat sau nu , asta nu stiu dar ce pot sa va spun sigur, vreo saptamana acele animalute nevinovate au disparut din peisaj si eram gata , gata sa renunt a mai privi de pe geamul trenului in cautarea lor pana astazi cand cu mare bucurie in suflet le-am zarit la marginea unui lan de porumb. Chiar daca nu mai erau atat de numeroase totusi m-am bucurat ca marlanul de Romania nu a avut succes deplin in tentativa lui de a starpi aceasta rasa de animale. Acum stau si ma intreb , oare chiar asa pur si simplu poti sa iti iei pusca in spate si sa pleci prin paduri si dealuri la vanatoare ? Eu stiam ca aceste actiuni se fac organizat caci sunt foarte periculoase facute la voia intamplarii mai ales ca multe persoane s-au trezit cu arma in mana fara sa stie cu ce se mananca obiectul cu pricina. Din pacate nu am reusit sa fotografiez caprioarele deoarece m-au surprins si pe mine prin aparitia lor si nu aveam unealta de facut poze la indemana.Poate data viitoare o sa fiu mai iute de mana.
Circulatie infernala astazi pe DN1 . Din cauza unui blocaj produs pe Valea Oltului , circulatia a fost deviata pe varianta Fagaras – Brasov -Bucuresti.
Poate va veni si primavara ! Anul acesta am avut parte de o iarna cat de cat mai aproape de normal fata de anii trecuti cand temperaturile erau destul de ridicate iar zapada lipsea cu desavarsire.Pana si pasarelele din imaginea de mai jos se roaga sa vina primavara.
Cu totii speram ca vom scapa cat mai repede de noroiul de pe strazi format si din cauza celor care au aruncat nisip pe soselele orasului pentru a nu se forma gheata.
Cam aceasta ar fi prognoza pentru ziua de maine .
V-am pupat. ne reintalnim maine pe blog de blog … unde altundeva ..?!

2 Răspunsuri to “Continuare !”

  1. Laurentiu Says:

    si pe mine ma pupi ? esti sigur ? pe dintzisor, sper !

  2. cosmin Says:

    simpaticule ! pe tine am sa te pup special pe coltisorul ala dragalas … sti tu care !

Lasă un răspuns

