Zile grele vor urma !

by

As vrea sa povestesc numai despre lucruri frumoase pe acest blog dar traiul de zi cu zi care-l avem in tarisoara noastra scumpa , nu ne da aceasta posibilitate. Am uitat si eu de zilele petrecute in mijlocul naturii cand prietenii ma numeau ” cel mai disperat pescar din zona ” ! Acum ma enervez ca trenul personal acumuleaza pe o distanta de 25 de km peste patruzeci de minute intarziere si pe o vreme caineasca cum a fost in perioada aceasta , este o placere deosebita sa stai sa astepti , sa tot astepti …. pana inebunesti !
Vorba soldatului …de fapt fostului soldat roman;
Privesc in zare , spre eliberare ….si tot asa , mai te invarti pe peron , mai pui o melodie la telefon …doar , doar uiti pentru ce te afli acolo in acel moment.
Am vrut sa imi iau o masina , chiar azi am negociat pentru una dar nu am avut sorti de izbanda. Dupa cum vedeti din imaginea de mai jos , proprietarul ei se tinea tare de ea si mi-a spus ca nu renunta asa usor la automobil deoarece gainiile lui o sa intre intr-o stare de nervozitate pentru ca nu isi vor mai gasi cuibarul iar el nu va mai putea sa manance outul magic inainte sa plece la scoala.
Tot la trenul meu am ramas , sper ca maine sa fie cuminte soferul personalului si sa nu mai frece buha prin gari caci astfel voi putea ajunge si eu la timp la munca .
In alta ordine de idei ( iubesc la nebunie fraza aceasta ) , astazi am avut parte si de o partida de patinaj artistic si ca sa ii facem in ciuda doamnei Felicia Musat , am avut tupeul sa pasim pe ogorul dansei unde domnul cel de sus a hotarat ca in iarna aceasta sa semene gheata ! Ce zici Feli , nu esti dumneata cea mai norocoasa femeie din Sambata de Jos ? Altii se duc pana in Brasov la patinoar , hai acasa cat mai tine timpul caci uite asa iti fac reclama pe blog si poate scoatem un ban cinstit pe aceasta bucata de gheata.


cam asta ar fi pe astazi ! Nu va mai amarasc cu stiri de genul …. vom avea si mai multi someri in urmatoarea perioada de timp sau …. aaaaaaaaaa hai sa va arat ce pap eu in seara aceasta ! Pana aici la mine la calculator a venit mirosul ! Ma duc sa fac poza intai si dupa vin si va arat .

Cartofi la cuptor ca la mama acasa ! Cu putina smantanica , ceapa calita , sau zeama de varza …cred ca e cea mai sanatoasa mancare de seara. Acum nu va dati in barci cu verdeturi sau mai stiu eu ce cura de slabire ca nu tine ! Eu zic ca o alimentatie bine calculata in cursul zilei te lasa sa mai sari calul la masa de seara. Oricum daca v-am facut pofta , puteti sa veniti la masa ca am camara plina de picioici (oare am zis bine ?) !
Ne vedem maine pe blog de bloc ! Cica , zimbiti …ca maine va fi si mai rau ! Cred ca se trage de la atatea coduri cate am avut in ultima vreme . Parca iar avem cod galben , de data aceasta vin ploile , acum vom vedea ce va mai fi !

Lasă un răspuns

