La multi ani MIRELA ! (Veronica )

by

Astazi se implinesc cativa anisori de cand domnisoara din stanga imaginii de mai jos, scotea caputul afara… sa vada lumea!
In numele meu , al familiei mele si imi permit sa spun si in numele cititorilor acestui blog , iti uram cu totii un calduros ” LA MULTI ANI ” ! Cu ocazia acestui eveniment iti dedicam si videoclipul de mai jos !

PS- Astazi a aparut pe realfagaras.wordpress.com primul episod din serialul despre legendele sportului Fagarasean !

7 Răspunsuri to “La multi ani MIRELA ! (Veronica )”

  1. mirela Says:

    grozavilor, sunteti grozavi!!! cosminoi, esti mai ceva ca andreea marin la surprize, surprize. multumesc mult de tot!!sa tot fie ziua ta!!! vapup pe toti!

  2. Laurentiu Says:

    Mie imi place tare mult freza Cameliei din prima poza !

  3. mirela Says:

    e fraza stil bob , la mare moda acum!! cred ca de fapt burli a inventat-o!

  4. cosmin Says:

    deci am descoperit cine mai este in poza alaturi de mirela.

  5. cosmin Says:

    Veronica…cum se face ca si atunci cand erai mica nu aveai rival la frumusete ? Norocosu de Rosca … pardon Petre !

  6. mirela Says:

    cosminoi, ma faci sa rosesc…:)

  7. cosmin Says:

    vezi … am spus eu ca la noi in bloc sunt cele mai faine fete ! la baieti nu ma bag, va las pe voi sa va dati cu parerea !

Lasă un răspuns

