Fagarasul de odinioara !

by

Asta seara am sa continui articolul scris de mine ieri pe blog de bloc in care va prezentam Fagarasul de odinioara !

„La bulivard birjar ! cam asa suna indemnul cocoanelor care ieseau la o plimbare pe promenada in vremurile respective. In pozele pe care le detin eu si care infatiseaza vremurile de atunci, nu apare nici o trasura cu caluti . Probabil au existat si la noi in oras astfel de atelaje caci nu cred ca s-a trecut de la mersul pe jos direct la masina.
Despre poza de mai sus chiar ca nu va pot spune multe deoarece nu cunosc decat ca undeva in imagine trebuie sa se vada un restaurant sau o cladire mai bine zis care se numea „Cocosul alb ” !
Nu stiu cat de frumos a fost orasul nostru in perioada de cand dateaza aceste fotografii dar cu siguranta cei ce iubesc istoria , mai precis arhitectura pe stil vechi , au ce regreta deoarece in zilele noastre cam lasa de dorit aspectul central al urbei in care locuim.BIGUL este doar unul dintre exemplele prin care ne putem da seama de greseala arhitectilor chiar daca regimul trecut se mandrea cu astfel de cladiri.


Multumesc persoanei care administreaza site-ul de pe care am cules aceste imagini superbe in care putem vedea cum arata Fagarasul in vremurile trecute. Chiar daca poate unii dintre voi ati mai citit articole care aveau aceiasi tema cu cea pe care v-am prezentat-o eu in aceste doua episoade, sper ca v-au facut placere aceste randuri.
P.S.- In zilele urmatoare am sa incep pe blogul de sport http://www.realfagaras.wordpress.com sa public o serie de episoade in care am sa va prezint sportivi care au reprezentat cu cinste Fagarasul de-a lungul vremii . Luni voi publica primul episod si voi incepe cu o surpriza .

Lasă un răspuns

