Prima partie de schi din Tara Fagarasului

by

In sfarsit am ajuns si eu sa vad cu ochii mei prima partie de schi din Tara Fagarasului. Pentru ca totdeauna impresia de inceput conteaza foarte mult pot spune ca din fericire chiar mi-a placut tot ce am gasit la locatia respectiva. Probabil ca zona nu se ridica la standardele statiunilor din Muntii Alpi dar incet , incet parca incep sa se miste si la noi lucrurile bune caci iubitorii anotimpului rece cheltuiau o gramada de bani pentru a se deplasa in alte locuri unde se practicau sporturile de iarna.
Aceasta partie poate fi catalogata ca fiind una pentru incepatori deoarece inclinatia ei nu este foarte mare de altfel nici lungimea totala nu poate concura deocamdata cu cele din Poiana Brasov .Oricum , felitari oamenilor care au dus greul acestui proiect , acum nu ne mai ramane decat sa speram ca vom avea si zapada din belsug .In continoare am sa va prezint si cateva imagini surprinse duminica trecuta.

5 Răspunsuri to “Prima partie de schi din Tara Fagarasului”

  1. marciu ana maria Says:

    hi. misto poze roko e cel mai mortal nu crezi? o sa vina si zapada si o sa mai mergem si wechendul urmator ce zici?

  2. Vasquez Says:

    Partia…n-ar trebui sa fie pe o panta (o chestie inclinata) ca sa aluneci mai usor la vale? asta arata a sosea…macar una fara gropi😉

  3. doru Says:

    ana ne intalnim la ora stabilita…hihihi

  4. cosmin Says:

    Da, este foarte adevarat ca partia nu are o inclinatie foarte mare . Acest lucru l-am amintit si in comentariul meu legat de aceasta problema. Totusi , pentru inceput e ok deoarece multa lume abia acum o sa invete sa schieze si pe o partie de amatori cum e cea de la Sambata-Dragus ai sanse reduse sa suferi vreo accidentare mai serioasa.Probabil dupa ce vor mai mari partia , in partea superioara cu siguranta inclinatia o sa fie mult mai mare si atunci se schimba si datele problemei.

  5. cosmin Says:

    mergem Anuto si duminica , numa sa nu scapi vreo pasare ca te fac !

Lasă un răspuns

