Vacanta in Tara Sfanta !

by

Corespondentul nostru in Israel din blocul 8a , Mirela Rosca a avut amabilitatea sa imi trimita cateva fotografii din locurile pe unde a bantuit impreuna cu parintii ei cu ocazia Sarbatorilor de iarna ! Sunt super faine imaginile si mai jos am sa va arat si voua cateva din cele peste o suta de poze pe care le-am primit. Poate cand are timp Doamna Rosca o sa ne si explice mai exact unde au fost facute ele. Vizionare placuta ! Signora acum ti-ai facut damblaua cu florile caci ai avut ce vedea pe acolo .Familia Rosca si familia Musat La cate grade sunt acum in Fagaras te invidiez don Livio ! Porumbeilor !Si porumbicilor !Apai pesti ca astia am prins si eu la copca pe vremea cand inca mai mergeam la cate o pescuita Asandali salam danam ! Mahlade bahlade !La soare ma pot uita da la tine …ba !Sa trecem la lucruri mai serioase. Poate ne explici Mirela cele doua poze de mai sus. A Livio non sbagliare cosi perche dopo sono guai ! Si eu mi-am pus surtul in fata si acum da comanda dinainte sa ajunga acasa ce vrea sa manance doamna mea ! Signora dove vai ? Hai cu ea in Romania caci in curand numai asa ne mai putem deplasa pe sosele. Aici se incheie prima parte a acestei prezentari de imagini din Tara sfanta. Multumim actorilor principali pentru daruirea cu care si-au interpretat fiecare partitura. Probabil peste cateva zile voi publica si cealalta parte din acest lung metraj .

7 Răspunsuri to “Vacanta in Tara Sfanta !”

  1. doru Says:

    super fain

  2. cosmin Says:

    Blocul 8a e la putere !

  3. doru Says:

    i fain blocu 8a daca ii schimbati culoare…bleaccc:d

  4. marciu ana maria Says:

    da e mistooo bl. 8a??/???? vorba lui doru……….

  5. cosmin Says:

    Mda … prima data sa ii raspund lui Doru .
    Nu cred ca e chiar cel mai urat bloc din zona dar nici cel mai frumos. Noi cei ce locuim in blocul 8a suntem mai excentrici si din cauza aceasta am ales aceste culori .
    Acum sa ii raspund si doamnei Marciu Ana .
    In primul rand sa iti spun „bine ai venit „pe acest blog .
    Cred ca Ceausescu a vrut neaparat sa inghesuie foarte multa lume in astfel de constructii pentru a avea teren mai mult la dispozitie pentru a ridica fabrici si uzine .Acum , sincer sa iti spun , partea din spate a blocului chiar arata ca o cutie de chibrite. Daca s-a gresit acolo cu estetica s-a incercat ca macar partea din fata sa fie altfel. Acum ca nu sunt pe placul tuturor culorile alese asta se intampla mai mereu intr-o comunitate. De exemplu mie nu imi place deloc galbenul cu care a fost zugravita fatada , in schimb culoarea la balcoane e mai placuta ochiului din punctul meu de vedere. Dar interiorul blocului va place , caci noi suntem obisnuiti sa ne cosmetizam prima data pe dinafara si dupa pe dinauntru contrar tuturor principiilor.

  6. Laurentiu Says:

    Foarte tari pozele, cu fam. Musat si Rosca😉

  7. cosmin Says:

    Si mie mi-au placut foarte mult , din acest motiv le-am si publicat pe blog unele dintre ele.Am avut acceptul lui Mirela dar sper ca Feli si cu Liviu nu s-au suparat .

Lasă un răspuns

