Am scapat de zapada si am dat de ger !

by

In sfarsit anotimpul alb domina aceasta perioada a anului. Unii se vor bucura pentru temperaturile scazute de afara deoarece pescuitul la copca are farmecul lui si cu siguranta cei impatimiti , in zilele urmatoare isi vor incerca norocul pe baltile din zona Fagarasului.V-as spune un banc cu pescuitul la copca dar imi este frica sa nu ma amendeze CNA-ul. Nu am scapat nici in dimineata aceasta de ” omul cu mahoarca” dar mi-am tinut respiratia cat am putut si astfel am evitat in mare masura impactul cu putoarea degajata de tigara lui pe scara blocului .
Din pacate sunt si animalute care sufera de frig.Maine dimineata am sa incerc sa le duc si ceva de mancare catelusilor din poza de mai jos , poate asa ii fac sa mai uite de temperatura de afara.
Iin ultima vreme s-au inmultit ingrijorator de mult furturile din locuinte sau din societati comerciale. Astazi a avut loc o razie a politiei din Fagaras in cartierul din jurul Combinatului Chimic . Au fost descoperite mai multe persoane certate cu legea si foarte multe bunuri furate de pe platforma chimica si din locuintele oamenilor din municipiul nostru.Criza frate dar pune mana si munceste nu fura caci daca am face toata lumea acest lucru oare am mai putea trai ?
In seara aceasta am primit din Israel de la familia Rosca mai multe fotografii super faine care vi le voi prezenta in zilele urmatoare.Va las cu bine pana maine . Trai bun ! Eu ma pregatesc de un vin fiert caci merge bine cu vremea de afara .
PS- Am tot amanat urmatorul episod despre cuplurile din blocul 8A deoarece am ajuns la o pereche mai aparte si trebuie sa ma gandesc mult pana scriu un comentariu despre cei doi. Promit ca in maxim trei zile voi publica acest episod.

6 Răspunsuri to “Am scapat de zapada si am dat de ger !”

  1. doru Says:

    frate ce frig eeee….brrrrrrrr…..in casa la vin fiert sau o palinca fiarta:d

  2. cosmin Says:

    Parca ziceai ca te-ai lasat de sportul acesta !

  3. doru Says:

    pai ma refeream ca pe frigu asta ar merge…nu ca si beau

  4. cosmin Says:

    stiam eu ca esti baiat cuminte , doar te mai incerc din cand in cand !

  5. doru Says:

    bine bine,dai ceva de baut?:))))

  6. cosmin Says:

    pai , parca erai in pregatiri. Maine vi la fotbal ?

Lasă un răspuns

