Viata la bloace !

by


Pozele de mai sus nu prea au legatura cu tema de astazi.Doar vroiam sa prezint cateva imagini dupa o noapte de ninsoare , lucru destul de rar in iarna aceasta la noi la Fagadau.
Azi dimineata cand am scos caputul din bloc m-am minunat de zapada proaspat cazuta dar m-am si enervat pentru ca era sa musc o tranta care cu siguranta ar fi starnit aplauze in jurul meu deoarece mainile si picioarele mele” urmau sa se deplaseze intr-o pozitie nefireasca” ,vorba unui renumit fost arbitru de fotbal care incerca mai mereu sa se scuze atunci cand semnaliza gresit o faza de la fotbal, folosindu-se de expresia de mai sus.Domnii mei de la bloc , lasati stirile de pe pro tv si poftiti la omat ca avem din belsug acum. Faceti putina miscare si incercati sa mai dati zapada din fata blocului caci va ajuta la sanatate . NU cred ca poate fi catalogat ca un sport extrem curatatul trotuarelor , deci nu aveti de ce sa va temeti. In anii trecuti ieseam cu placere la o astfel de munca mai ales ca printr-o lege anume suntem si obligati sa facem acest lucru. Noroc ca suntem in Romania , tara unde legea se aplica foarte rar. Ne-am obisnuit sa criticam drumarii mai tot timpul cand nu reusim sa ne descurcam in trafic dar in ograda noastra este vraiste totul. Chiar azi dimineata ma uitam pe fereastra si ma minunam ce sofer bun trebuie sa fie acela care conducea plugul ce inlatura zapada deoarece trebuia sa faca slalom printre masini , un lucru destul de periculos. Sa nu ne plangem de lipsa parcarilor findca in jurul locuintelor avem straturi de ceapa si morcovi iar atunci cand cineva a vrut sa le desfinteze s-a gasit altcineva care sa protesteze pentru ca el de cand s-a nascut cultiva respectivele legume si nu poate concepe ca pe acea bucatica de pamant sa se aseze o masina.Altii nu vor sa renunte la zonele verzi pentru ca nu mai au unde sa traga o pipa pe bancuta la umbra unei salcii sau probabil izmenele lor vor ramane neuscate si fara sa adie vantul prin crepatura lor. Mai lasati prostiile si invatati si voi de la cei mai avansati cum se gospodareste o asociatie. La noi pe scara vesnic este un miros groaznic de tutun de proasta calitate deoarece sunt persoane care se plictisesc urcand atatea trepte si isi mai aprind cate o mahoarca asa la o pauza intre etaje. Nasol moment , chiar ma gandesc cateodata la cata nepasare au unii sa nu spun altceva caci nu vreau sa vorbesc urat pe blog. Am plecat de la cateva fotografii unde va prezentam zapada proaspat asternuta peste tnutul nostru si am ajuns la un stupid care impute aerul in fiecare zi cu otrava lui ce iese dintre niste colti galbeni de nicotina. Am incheiat . Pe maine !

2 Răspunsuri to “Viata la bloace !”

  1. Laurentiu Says:

    Cand te mai intalnesti in bloc la noi cu omu’ cu mahoarca, recita-i celebrele versuri: „Fiind stupid, paduri cutreeram”, poate se simte🙂

  2. cosmin Says:

    Mda… , sper sa si pot caci daca imi pun mana la nas nu cred ca ma intelege !

Lasă un răspuns

