O plimbare de duminica pe sub Tampa .

by

Cateodata un orasel mic asa cum este Fagarasul iti da senzatia unui loc unde nu se intampla nimic.De multe ori simt nevoia sa mai ies la o plimbare prin parcuri numai ca acest lucru este greu de realizat deoarece in afara de aleea din jurul cetatii nu exista alt loc de agrement in orasul nostru . Parcul din jurul stadionului este departe de unul care confera siguranta si liniste pentru ca este plin de caini vagabonzi iar iluminatul lipseste cu desavarsire, nu mai vorbesc de gaurile din asfalt care sunt foarte multe.Astfel, aflandu-ma in Brasov cu unele treburi am decis sa dau o tura pe sub Tampa sa vad cum mai arata locurile respective caci au trecut multi ani de cand nu am mai fost prin acea zona.Am ramas placut impresionat de ce am gasit , probabil mult peste asteptarile mele. Nu ma apuc acum sa va descriu zona dar va invit si pe voi sa faceti o astfel de iesire in natura caci cu siguranta daca veti alege acelasi traseu pe care l-am ales si eu , nu o sa regretati. Mai jos am sa va ofer cateva imagini din acele locuri. Pana data viitoare va urez trai bun si va invit sa vizitati http://www.realfagaras.wordpress.com un blog dedicat sportului dinTara Fagarasului si nu numai.

Lasă un răspuns

