Aventuri din blocul 8a si din jurul lui !

by

Hai sa va recit o strofa dintr-o poezie care era la moda in vremea copilariei mele. Deci, sa incep;
Ninge peste noi cu flori ,
Cine …puii mei arunca ?
E vecinul de la doi
Care isi scutura un …papuc !
Nu am nimic cu persoanele care inca mai folosesc WC-ul din fundul curtii chiar daca si-au facut unul modern in casa in care locuiesc.
Nu am nimic nici cu persoanele care dupa ce fac baie nu dau drumul la apa din cada sa se goleasca pentru ca o folosesc pentru toaleta.
De fapt sa nu mai continui ….nu am nimic cu nimeni doar…. ?! totusi cineva ma deranjeaza si o face intr-un mod destul de urat. Daca strada noastra s-ar afla de-a lungul uni lant muntos atunci as fi de acord cu primaria ca aceasta din urma sa monteze indicatoare pe marginea drumului prin care sa fim avertizati ca in aceasta zona este pericol de caderi de stanci sau bolovani.Din fericire eu locuiesc undeva unde nu sunt necesare acele indicatoare numai ca totusi ar fi bine sa aveti la indemana o umbrela deoarece oricand va puteti trezi cu niste crema de papuci pe cap.
Probabil acest domn din imaginea de mai sus nu prea este de acord cu ce am scris eu, mai mult decat atat el a continoat nestingherit sa isi curete incaltamintea chiar daca a vazut ca este fotografiat.
Din pacate nici blocul 8a nu face exceptie de la regula si de multe ori daca treci prin apropierea lui poti sa afli ce au consumat la ultima masa una dintre familiile care locuiesc in acest imobil. Sunt lucruri urate care se intampla mai mereu si ne este greu sa renuntam la ele. Cred ca am mai scris despre acest subiect acum cateva luni . Imi cer scuze daca ma repet dar chiar nu pot sa inteleg unele obiceiuri romanesti pe care le au unii dintre cetatenii ecestei tari . Mai vorbim maine pe blog de bloc ! Va pup !

2 Răspunsuri to “Aventuri din blocul 8a si din jurul lui !”

  1. doru Says:

    am fost acolo cand ai facut tu pozaaaa,nici macar nu te-a vazut cand peascuns ii trageai poza…hihih…:P

  2. cosmin Says:

    Ai dreptate numai ca pozele ce le-am facut cand erai tu nu se vad bine. Aceasta este o poza facuta inainte cu doua zile de cele care stiai tu. Dar ce mai conteaza , eu vreau sa subliniez altceva, nu faptul ca el stia ca eu il fotografiez.

Lasă un răspuns

