Adio , visul frumos s-a terminat !

by

FAGARAS ora 9.15 – 6.01.2010 Temperatura aerului -2 grade Celsius

S-au dus colindele, s-a dus Craciunul , s-a dus revelionul , s-a dus vacanta care nu a mai venit cu trenul din Franta deoarece inca nu s-a gandit nimeni sa repare podul de la Porumbacu. Am ramas doar cu amintirile si clipele frumoase . Din pacate de astazi incep sa plece si cei dragi prin tarile calde in cautarea unui trai mai bun. Cine stie cand vom mai fi iar impreuna asa cum s-a intamplat in aceasta perioada. Sunteti tristi ? Eu nu ! Am vrut doar sa va pacalesc cu randurile de mai sus , sa va imprim asa o stare de tristete pentru ce a fost si cine stie daca va mai fi.
Desteptarea !!! Fiecare clipa din viata noastra merita traita la maximum ! Bucurati-va ca mergeti la munca deoarece va intalniti cu colegii si cu siguranta o sa aveti ce povesti unii altora . Bucurati-va ca trebuie sa platiti taxele si impozitele de inceput de an si astfel contribuiti la rotunjirea bugetului localitatii dumeavoastra ! Bucurati-va ca afara e un polei groaznic si astfel o sa mergeti la cumparaturi pe patine inchiriate de la primarie !
Bucurati-va ca in wikend o sa mergeti la o partida de pescuit la copca sau la o partida de schi pe una din noile partii de la poalele muntilor Fagaras.
Eu cel mai tare ma bucur ca vineri o sa incep munca asa in ciuda celor care sigur o sa ma intrebe de ce nu ma duc de lunea ca tot omul botezat. Vreau eu sa fiu mai deosebit si sa nu respect principiul dupa care se ghideaza unii in viata de zi cu zi , astfel voi face totul invers ca pana acum, poate viata va fi mai frumoasa (nu ca pana acum nu ar fi fost ). De altfel anul acesta mi-am propus sa nu mai imi fac un program anume dupa care sa ma ghidez si sa las totul la voia intamplarii .
Asa cum freaca buha pasarile din imaginea de mai sus fara sa fie deranjate de zgomotul si poluarea din oras , asa vreau si eu sa fac in 2010 , sa devin un tip noncomformist , sa fac totul dupa cum imi dicteaza inima si creierul in principal nu sa mi se impuna ceva anume .Voi nu trebuie sa faceti ca mine , acesta e doar un mod de a-ti trai viata pe care eu incerc sa il abordez in urmatoarea perioada de timp , poate va fi bine , poate va fi rau , numai timpul imi va da raspunsul. Gata pentru dimineata aceasta cu filozofatul, ne vedem la miezul zilei cu imagini din Fagarasul de odinioara , fotografii vechi dar superbe ! Tot mai tarziu voi inaugura si blogul cu tema sportiva de care aminteam zilele trecute. O sa public adresa acestuia nu inainte de a ciocni un pahar de sampanie asa cum ii sta bine oricui atunci cand se inaugureaza ceva anume. Va pup !

Lasă un răspuns

