Un nou an pe blog de bloc !

by

A trecut rasaritul si apusul primei zile din Noul an.De fapt au trecut cateva zile din 2010. E trist, dar adevarat ! IMBATRANIM !! Totusi , n-ar fi normal sa ne lasam descurajati de anii care trec , ci ar trebui sa realizam ca viata este frumoasa si in fond , merita traita !
Am lasat in urma un 2009 in care am avut de toate … crize economice si politice , scandaluri sexuale , disparitii ale unor oameni de cultura si nu numai , un nou presedinte ,o epidemie de gripa , multe esecuri pe plan sportiv …. etc ! Am pasit in 2010 cu speranta ca vor disparea toate lucrurile rele de anul trecut si vom avea parte numai de clipe frumoase in perioada urmatoare. Dupa atatea si atatea probleme va invit sa faceti si putin sport deoarece astfel reusiti sa mai scapati de surplusul de kilograme care l-ati acumulat in perioada sarbatorilor de iarna .
Cu siguranta ca nimeni in sinea lui nu are chef sa se intoarca la munca dar pana la urma acesta este ritmul vietii si trebuie sa il acceptam.Am ramas cu amintiri frumoase din aceasta vacanta caci cel putin eu am avut parte numai de bucurii mai ales ca mi-am revazut cei mai buni prieteni , doar unul singur a lipsit deoarece el a ales o alta destinatie pentru distractie.Totusi iarna inca nu a trecut si iubitorii sporturilor de sezon se pot bucura zilele acestea de zapada proaspat cazuta la o partida de schi sau patinaj. Am auzit ca in zona Sambata de sus-Dragus s-a deschis o partie de schi dar nu va pot furniza informatii despre aceasta pentru ca nu cunosc niciun amanunt despre noua locatie .
Nu stiu daca am o dorinta mai speciala pentru anul care tocmai a inceput , binenteles ca toti vrem sa fim sanatosi si sa avem putere de munca caci toate vor veni de la sine.Intalnirile mele cu voi pe acest blog vor continua si sper sa va faca placere sa vizitati aceasta pagina unde o sa gasiti articole din toate domeniile , unele mai reusite , altele mai putin reusite dar una peste alta sper sa reusesc sa va transmit si voua optimismul care il am pentru urmatoarea perioada din viata si cu ajutorul lui Dumnezeu sa reusim sa trecem peste toate problemele care le avem. In articolul urmator voi publica si cateva imagini de la petrecerea organizata cu ocazia intampinarii noului an desfasurata la unul dintre restaurantele de la Sambata de sus si la care am participat si eu. La multi ani Romania ! La multi ani Fagaras !

Lasă un răspuns

