REVELION 2009-2010

by

Asa cum am promis , am sa va arat si cateva imagini de la petrecerea dintre ani la care am participat si eu.
A fost o atmosfera super faina . Lumea s-a distrat asa cum trebuie sa o faca la un astfel de eveniment.
Si muzicantii au fost la inaltimea asteptarilor.
Au fost persoane care au venit din toate colturile tarii . Constanta , iasi , Bucuresti etc.
In America exista o moda ca la trecerea dintr-un an in celalalt sa pui un banut in paharul din care servesti sampania caci astfel se spune ca vei avea mai multi bani in anul care vine. Si eu am incercat acest lucru binenteles dupa ce am dezinfectat obiectul aducator de noroc.
Nu putea sa lipseasca pastravul din meniul alcatuit de organizatori. A fost foarte gustos.
Si cum ii sta bine unui astfel de eveniment , petrecerea a durat doua zile .
Pentru a doua zi am avut un d.j. foarte bun cu un nume frumos ” ALBANO”.
Si petrecerea a continuat la fel ca in prima zi …..distractie la maxim !!!
Si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea mea ! Noapte buna ! Ne vedem maine pe blog de bloc !

Un răspuns to “REVELION 2009-2010”

  1. cami Says:

    La multi ani Cosmine, an nou fericit tie si alor tai!Noroc cu pozele tale ca ma mai tii la curent cu ce se intampla pe Vale, asa stiu si unde si-a petrecut Ica Revul, inca n-am reusit sa vorbesc cu ei!Foarte folositor blogul tai!Cami!

Lasă un răspuns

