Jos palaria , Maestre !!

by

La acest sfarsit de an din fericire am avut parte numai de clipe fericite. Mi-am revazut multi prieteni dragi, am petrecut clipe minunate impreuna cu familia dar chiar daca inca nu a trecut noaptea de revelion, cand urmeaza sa ne intalnim si sa ne distram din nou , pot spune cu mana pe inima ca cel si cel mai frumos moment de pana acum a fost concertul de colinde de acum doua zile , desfasurat la Brasov . In rolul principal a fost cine altul decat Stefan Hrusca !!
Am fost in multe tari am vizitat multe locuri dar m-am comvins de un lucru, daca nu mergi la un concert de colinde interpretate de marele artist amintit mai sus , inseamna ca nu ai realizat nimic. Era o moda pana nu demult , de sarbatoriile de iarna toata lumea asculta colinde cu Hrusca. Si eu am multe melodii cu el de pe vremea cand evolua la cenaclul Flacara , am toate colindele, dar sa il asculti si sa il vezi „live” e cu totul si cu totul altceva . Nu am cuvinte sa descriu momentul intalnirii cu marele artist de acum doua zile. Din fericire sotia mea a reusit sa obtina un autograf si e foarte mandra de acest lucru, deoarece dupa parerea mea este unul dintre cei mai mari muzicieni pe care l-am cunoscut noi pana acum .
Acum va las sa colindati impreuna cu Hrusca !

Ne vedem mai tarziu pe blog de bloc !!

Lasă un răspuns

