Grea e viata de artist !

by

Tot timpul am sustinut ideea ca toti oamenii sunt niste artisti nu doar aceia care urca pe scene sau fac filme. Fiecare dintre noi avem o particica din creier care ne indeamna sa facem ceva frumos sau util socitatii in care traim.
Dupa cateva zile de infulecat mancaruri gretoase , aseara am hotarat impreuna cu niste prieteni sa facem o descindere prin viata de noapte a orasului nostru astfel ca am ajuns pana la urma intr-un club din zona centrala. Am nimerit intr-o seara cand in aceasta locatie se organiza un concurs de karaoke . Interpreti de tot felul , unii mai inzestrati cu o voce placuta , altii nu , cert este ca pana la urma lumea s-a distrat si totul a fost ok. De obicei e bine cand mergi la astfel de seri organizate cu persoane care au varste apropiate una de cealalta deoarece daca nu este asa se creaza un disconfort pentru ca genul de muzica care este abordat intr-un moment anume nu va reusi sa satisfaca toate categoriile de varsta prezente. Si cum niciodata omul nu este multumit pentru ca sa iasa totul bine am schimbat locatia la un moment dat dar din pacate s-a dovedit o alegere neinspirata deoarece acolo era o atmosfera irespirabila si doar cei cu mai mult curaj au indraznit sa intre inauntru si astfel s-a spart gasca in doua. Totusi o spun cu mare regret ca nu mai sunt seriile de altadata cand ieseam la un local si puteam sa si dansam fara sa deranjez pe nimeni din jurul meu. Acum vremurile s-au schimbat , muzica se rezuma doar la o bubuitura continua si daca s-ar putea , bautura sa curga in valuri caci daca nu esti putin in calduri nu ai tupeu sa te urci pe masa de la bar si sa areti la toata lumea ce norocos sau norocoasa ai fost ca te-a inzestrat Dumnezeu cu niste calitati fizice deosebite. Eu totusi cred ca nu am imbatranit unii dintre noi ci vremurile au inebunit daca se poate spune astfel. Nu conteaza cat de lung ai parul , principalul este cum gandesti ! Cred ca superba melodie din videoclipul de mai sus se potriveste foarte bine cu articolul ce l-am scris mai sus. V-am pupat !

Lasă un răspuns

