Versuri celebre !

by

Fagaras ora 12. 30 22decembrie 2009
Intr-o zi de decembrie 1989 acum 20 de ani masculii din blocul 8a au inventat de acum celebra strofa dedicata fostului dictator comunist din vremurile acelea si care suna cam asa ;
-l-am pus , l-am pus !
l-am pus cu …. in sus !
Bucurie mare trebuie sa fi fost la noi in scara caci din relatarile unora am inteles ca drept premiu pentru izbanda au avut o damigeana de 50 de litri de vin pe care cu mare ambitie si lupta au doborat-o pana la urma ! Mda , fiecare cu stilul lui de a sarbatori , din pacate dupa atatia ani noi am uitat sa ne bucuram de libertatea care ne-a fost oferita in urma evenimentelor de atunci . In alta ordine de idei astazi noul guvern format va fi audiat de comisiile de specialitate si maine vom sti daca acesta va trece de votul final dar dupa toate probabilitatiile nu vor exista obstacole majore in a fi validat astfel ca asa cum ne-a promis tovarasul Basescu totul va reintra in normal pana de Craciun. De parca ar mai fi ceva normal in tara aceasta. Explicati-mi si mie un lucru ;
-Cum se face ca in vremuri de criza nu a dat faliment vreo banca din Romania ?
Cum puii mei toate se scumpesc cand majoritatea populatiei duce lipsa acuta de bani ?
Pana si bradul de craciun costa mai mult in piete decat anul trecut ?
O nebunie intreaga ce se intampla in Romania mai ales in aceasta perioada nu ca inainte ar fi fost mai bine. Mai jos va invit sa urmariti o urare pentru clasa politica romaneasca facuta de niste colindatori cu ocazia Anului Nou ! Ne vedem mai tarziu pe blog de bloc !

Lasă un răspuns

