Atelierul de pictura !

by

Chiar daca se zice in popor ca soacra nu face casa buna cu nora sau ginerele eu sunt o exceptie de la regula si chiar pot spune ca am o soacra pe cinste ! Am invatat foarte multe lucruri de la ea care pentru unii ar parea nesemnificative dar pentru mine sunt foarte de pret pentru ca , cu ajutorul ei mi-am redescoperit unele pasiuni din copilarie! Acum ca ne aflam in pragul Craciunului am reusit sa facem mici decoratiuni care se pun in coronite sau chiar in bradut. Deocamdata sunt amator dar sper ca pana la anul sa devin un mic profesionist mai ales ca voi incerca sa pictez si pe sticla diferite personaje din religie. Mai jos va ofer cateva fotografii care sper sa va si placa. Ne vedem maine dimineata aici pe blog de bloc , locul unde se intalnesc cei din 8A si nu numai !

Lasă un răspuns

