O duminica neagra din punct de vedere sportiv .

by

De atatia si atatia ani ne chinuim sa cucerim titlul suprem la handbal si daca baietii sunt departe de a realiza acest lucru deoarece cu ce avem la ora actuala imi este greu sa cred ca ne calificam la un campionat european sau mondial , fetele in schimb mai mereu sunt cotate ca printre favorite dar mereu au clacat lamentabil . Acest lucru s-a intamplat si astazi cand echipa Spaniei ne-a rapus inca odata asa cum o facuse si cu ceva timp in urma la ultima editie a europenelor. Acum ca sa fac o paranteza , nu suntem noi un popor de luptatori asa cum ne credem . Poate doar lumea politica de la noi din tara lupta pana la capat caci stim cu totii de ce fac acest lucru. De-a lungul timpului am fost informati de catre cei ce au editat manualele de istorie ca noi mai mereu am iesit invingatori din razboaiele purtate cu toti cei ce au incercat sa ne cucereasca teritoriul numai ca lucrurile in realitate au stat invers. Acum ca am trecut la democratie de atatia ani ar trebui sa recunoastem si infrangerile pe care le-am suferit deoarece vorba romaneasca spune ca din greseli se invata doar ca noi comitem foarte multe si ne este greu sa ne regrupam sa o luam de la capat. Sa revin la subiectul de astazi si sa fac o legatura intre paranteza de mai sus si ceea ce s-a intamplat astazi in China -locul de desfasurare a Campionatului Mondial de handbal feminin. Atunci cand am intalnit adversare mult mai slab cotate in faza grupelor am stralucit si jucatoarele erau numite razboinice . Acum cand cineva a avut tupeul sa ne tina piept aceleasi handbaliste care spulberau China , Tunisia etc au primit o lectie usturatoare si inca odata s-a demonstrat daca mai era nevoie ca jocul de echipa trebuie dus la capat printr-o daruire exemplara , nu prin artificii tehnice in momente cand nu era cazul sau prin individualitati fara a fi eficienti si pe tabela. Astfel s-a scris istoria unui nou esec la o competitie majora si probabil va mai trece mult timp pana vom inregistra un triumf in sporturile de echipa deoarece si gimnastica romaneasca este pe un drum descendent. Totul este sa avem puterea sa recunoastem ca suntem pana la urma un popor normal si nu unul care castiga toate razboaiele fie ele sportive sau de alta natura. Eu am avut mare incredere in echipa de handbal feminin a Romaniei dar din pacate nu a iesit asa cum mi-am dorit sau mai bine zis asa cum si-au dorit toti iubitorii acestui sport. Daca prin alte ramuri sau domenii nu reusim sa scoatem capul in lumea civilizata , acum era un bun prilej de afirmare si asa cum americanii au auzit de Romania prin intermediul Nadiei Comaneci asa puteau si asiaticii sa isi reaminteasca peste ani de noi prin triumful echipei noastre in competitia pe care o gazduieste China zilele acestea. Aici pun punct acestui subiect si nu imi ramane decat sa va urez o sera de duminica cat mai placuta in compania celor dragi nu inainte de a va darui o colinda!! Ne revedem maine aici pe blog de bloc !

Lasă un răspuns

