Marele invingator !

by

Răsturnare de situaţie în cursa prezidenţială. După ce aseară exit-pollurile îl declarau preşedinte pe candidatul PSD Mircea Geoană, astăzi, rezultatele BEC îl proclamă câştigător pe Traian Băsescu.Am auzit tot felul de comentarii pe la radio si televizune care mai de care mai naspa , cica este o mare responsabilitate sa participi la vot . Eu mi-am asumat aceasta responsabilitate ca sa nu ma mai certe lumea din jur si m-am dus si eu duminica sa aleg viitorul presedinte dar din pacate nu am avut pe cine alege si daca tot a trebuit sa pun stampila pe unul dintre ei atunci am hotarat ca aceasta tara este mai bine sa fie condusa de doi presedinti. Cu siguranta ca dorinta mea nu se va implini caci inca nu am trecut in lumea basmelor cu toate ca unii politicieni dau dovada de multa naivitate semanand foarte mult cu personaje din celebrele povesti care ne-au incantat copilaria. Nu doresc sa ma impun prin acest articol dar o parere imi dau si eu caci daca tot am fost la vot am tot dreptul sa fac acest lucru si voi aveti tot dreptul sa nu fiti de acord cu mine. Aseara , unul dintre consilierii domnului Geoana ne anunta dupa ce au aparut acele sondaje cu rezultate partiale ca diaspora romaneasca nu poate influenta scorul final al acestor alegeri deoarece chiar daca vor merge multi la vot nu vor putea sa acumuleze mai mult de 1 % dintre alegatori astfel ca coalitia nou infiintata deja sarbatorea victoria . Binenteles ca si domnul Basescu nu s-a lasat mai prejos anuntand si el victoria in alegeri numai ca la un scor mult mai strans . Aici a fost prima mare greseala pe care au facut-o cei din staful domnului Geoana deoarece au omis sa ia in calcul si votul cetatenilor de peste hotare s-au mai bine zis nu au incercat deloc sa isi atraga acest electorat de partea lor si drept urmare consecintele s-au vazut. Au considerat ca e mai bine sa mearga la Timisoara , lucru extrem de inutil , si au incercat sa ii raneasca pe banateni fara sa isi dea seama caci acel pact care s-a semnat acolo , pana la urma totul a fost o mare porcarie electorala , drept dovada populatia din zona a votat contra lor intr-un procent foarte mare.Mai sunt foarte multe greseli care le-au facut domnii din alianta nou infiintata care pana la urma se va destrama deoarece , cum am mai spus si zilele trecute , nu are cum sa functioneze bine pentru ca un partid de stanga cu unul de dreapta niciodata nu fac casa buna. Totusi cea mai mare eroare pe care a facut-o domnul Geoana si de aici si votul negativ pe care la primit din partea multor alegatori , este aceia ca la aceste alegeri s-a prezentat cu un staf de campanie foarte invechit care mai mereu l-au influentat negativ deoarece el nu a venit cu un plan concret de scoatere a tarii din criza ci ne-a oferit prin toata mass-media numai atacuri violente asupra concurentului sau la prezidentiale. Pai domnul consilier de campanie Gusa sa nu uite ca s-a plimbat pe la mai toate partidele si tot timpul a plecat pe usa din dos cu circ si scandal . Chiar daca el spune ca nu e membru PSD ci doar prieten cu domnul Geoana probabil in curand cineva il va indeparta si de acolo caci un Nastase , un Iliescu si altii,nu mai vorbim de baronii locali ( Mischie , Oprisan etc )isi vor da seama ca au gresit flagrant cand l-au acceptat langa ei. Probabil o sa ma certati pentru ca celalalt candidat care de altfel se spune ca a castigat aceste alegeri , nu este criticat in acest articol. Nici nu vreau sa ma gandesc ce haos va fi in continoare pe plan politic la noi in tara deoarece domnului Basescu ii plac foarte mult extremele si pentru ca mai mereu a avut sorti de izbanda iesind cu foarte multa usurinta din stransoare , vom avea mari incertitudini in continoare. Domnul Johannis a abandonat lupta politica inca din acesta dimineata cand si-a dat seama ca nu mai este nimic de facut si a recunoscut infrangerea coalitiei. Eu nu am ce sarbatori in aceste momente findca ma gandesc cu ingrijorare la valul de scumpiri care se anunta dupa sarbatori . Intr-o zi citeam blogul unui amic si acesta spunea urmatoarea propozitie care cred ca se potriveste situatiei sau starii sufletesti care o avem noi romanii in general in aceste clipe :
-viata e ca o scara de gaini , scurta si cacata …….., macar daca nu o poti face lunga , fa-o lata !!
Imi cer scuze pentru limbajul folosit mai sus dar parca uneori e bine sa spunem lucrurilor pe nume. Eu zic ca pana la urma , cu ajutorul celui de sus lucrurile se vor indrepta si la noi in tara , nu fiti tristi cei ce a-ti sperat ca alesul vostru va iesi invingator caci poate un sut in fund e un pas inainte. Am terminat cu politica pe anul acesta si in zilele care au mai ramas pana la 1 Ianuarie voi aborda altfel de subiecte decat cel de astazi. Nu uitati ca la noi in familie s-a mai nascut un blogger astfel ca voi avea concurenta destul de serioasa . Cand va trage inima vizitati si http://www.victorstoicanea.wordpress.com unde puteti intra in lumea copiilor citind tot felul de povestioare destul de frumoase din punctul meu de vedere. Eu va astept maine pe pagina mea ….blog de bloc , locul unde se spune adevarul si numai adevarul . Primiti cu colinda ?

Lasă un răspuns

