Ciudatenii electorale !!

by

Nu mi-am propus neaparat sa scriu acest articol astazi mai ales ca toata lumea in aceste clipe se pregateste sa isi curete ghetutele pentru ca deja Mos Nicolae a plecat la drum si cu totii speram sa ne aduca numai bucurie caci de necazuri si neimpliniri am avut cu totii parte in acest ultim an. In momentul cand un pod de cale ferata foarte important de altfel , este avariat in urma caderilor masive de precipitatii si din aceasta cauza multa lume trebuie sa aleaga alte mijloace de transport pentru a ajunge la locurile de munca , eu spun ca este chiar o problema foarte grava. In momentul cand se asfalteaza o artera importanta dintr-un oras , chiar inainte de alegerile locale , ceva nu miroase a bine. In momentul cand noi ne jucam de-a guvernul si din aceasta cauza trebuie sa luam bani imprumut deoarece domnii de la FMI au inchis robinetul si pentru a plati pensile si salariile oamenilor trebuie sa ne imprumutam la banci la o dobanda mult mai mare totodata suportand si cateva zeci de milioane de euro in plus pe care tot noi trebuie sa le platim in plus anii urmatori , ceva imi spune ca toata clasa politica e varza.In tara in care pentru orice serviciu fie el medical sau de orice alta natura trebuie prima data sa bagi mana in buzunarel pentru ca mai intai este necesar sa ii acorzi o mica atentie celui care „te va ajuta ” , nimeni nu se va mira de acest lucru deoarece sunt lucruri care se practica de cand lumea si cu acestea ne nastem dar si cu acestea murim ! Eu am sperat ca anul acesta la alegeriile prezidentiale deoarece au cam trecut multi ani de cand ne-am despartit de comunism sa vedem o campanie mult mai echilibrata si mult mai responsabila. Din pacate nu s-a intamplat asa , ba mai mult de cand a inceput tot acest circ am avut parte de pomeni electorale in toate zonele tarii , s-a aruncat cu bani pe gratare si mici de parca toata lumea din tara aceasta ar muri de foame , s-au cheltuit sume astronomice pe materiale publicitare si mai ales asa cum au iesit la iveala in aceste ultime zile , se pare ca s-au impins bani la greu catre diferite persoane care pot influenta direct sau indirect optiunea electoratului pentru cei doi candidati ramasi in cursa. Astazi am asistat dinou la un moment hilar care imi intareste inca odata cele descrise mai sus. De ce daca vrei sa demonstrezi ca esti un bun gospodar si meriti votul pe care ti-l dau alegatorii atunci cand te-au ales primar , nu te ocupi de problemele oamenilor decat atunci cand urmaresti doar sa mai castigi ceva electorat prin diferite mijloace . Poate pana la urma ce vedeti in imaginile de mai sus este un lucru benefic pentru locuitorii acelei zone doar ca trebuia facut cu mult mai devreme cand si timpul era Ok pentru a efecuta acest tip de lucrare. Edilul care conduce destinele primariei din zona in care a avut loc acest „eveniment” ar trebui sa inteleaga ca oamenii nu pot fi pacaliti cu astfel de chestii murdare si probabil in loc sa isi atraga electoratul de partea s-a si implicit de partea celui care spera el ca va iesi presedinte, si la indepartat si mai mult. Am spus doar ce gandesc eu prin aceste randuri si nu vreau sa va influentez optiunea voastra pentru ziua de maine , si eu m-am hotarat sa particip la vot chiar daca nu am facut acest lucru in primul tur si sper ca si voi ca vom iesi din aceasta situatie grea in care se afla tara noastra de o lunga perioada de timp. Oricine va iesi dezamagirile vor fi mari deoarece sunt comvins ca dupa ce vor trece aceste alegeri circul politic va continua caci asa ne place noua sa traim in dezordine si ceata . Maine voi reveni cu un nou articol …. doar aici pe blog de bloc unde se spune adevarul si numai adevarul !

2 Răspunsuri to “Ciudatenii electorale !!”

  1. mirela Says:

    prima colinda din iarna asta am ascultat-o aici iar de prima ninsoare ma bucur acum ,tot aici!!!sper ca ati fost cuminti si mosul a trecut si pe la voi!

  2. blocul8a Says:

    Pai vezi , eu am grija de toate fetele frumoase din blocul 8A. Tu sa ai grija de sotul tau caci daca nu ii faci papica puna ca la Rausor nu da goluri multe .

Lasă un răspuns

