La multi ani Romania !

by

Aceasta este stema Romaniei din anul 1921.Marea Unire din 1918 a fost si ramane pagina cea mai sublima a istoriei romanesti. Anul acesta din pacate festivitatile desfasurate cu ocazia zilei nationale au fost eclipsate de campania electorala care parca nu se mai termina odata , suntem satui pana in gat de atatea discursuri naspa si chiar ridicole ale unor politicieni , de strazi invadate de materiale publicitare si ospaturi pe la toate restaurantele mai mari. Nu stiu ce a inteles poporul roman din tot ce s-a intamplat astazi , cert este ca ne scufundam tot mai tare in mocirla si poate doar o minune ne mai salveaza de la cel mai mare dezastru national care este prevazut sa se intample in urmatoarea perioada de timp. Asa cum cei care guvernau tara atunci cand s-a declansat criza , ne anuntau ca habar nu au avut ce ne asteapta , tot asa vor spune si cei ce vor veni la conducerea acestei tari dupa 6 decembrie ca nu puteau sa evite valul de scumpiri care se anunta in urmatoarea perioada de timp. Eu am ales sa sarbatoresc ziua de astazi prin munca caci cu siguranta daca stateam acasa frecam menta degeaba deoarece nici vremea de afara nu a fost prielnica pentru o iesire in mijlocul naturii . Cu totii speram ca macar sarbatoriile de iarna sa ne aduca bucurii si liniste sufleteasca si poate chiar asa va fi …. cine mai stie ! In incheiere am sa va ofer un banc care nu are legatura cu ziua de astazi , doar asa sa ne mai descretim fruntile ! Un copil, la gradinita, incearca sa isi incalte cizmulitele. Pentru ca nu se descurca, a cerut ajutorul educatoarei. Cu tot trasul si impinsul, cizmulitele nu voiau nicidecum sa intre. Pana cand a reusit totusi sa il incalte, educatoarei i-au aparut broboane de transpiratie pe frunte. De aceea aproape ca i-au dat lacrimile cand copilul i-a zis:
– Doamna, dar sunt puse invels…
Intr-adevar, erau puse gresit… Nu a fost cu nimic mai usor sa ii scoata cizmulitele decat sa i le puna, totusi a reusit sa isi pastreze calmul pana cand cizmulitele au fost iar incaltate, tot cu sudoare pe frunte, dar de data aceasta asa cum trebuia. Insa atunci baietelul a zis:
– Cizmulitele astea nu sunt ale mele!!!
In loc sa tipe la el “De ce nu mi-ai spus?”, educatoarea si-a muscat buza si inca o data s-a chinuit sã il descalte. Cand s-a terminat chinul descaltatului, baietelul i-a spus:
– Sunt cizmulitele flatelui meu. Mama mi-a zis sa le incalt pe astea azi.
Acum ea nu mai stia ce sa faca… Sa planga sau sa rada? A reusit totusi sa stranga suficienta rabdare pentru a se lupta din nou cu cizmulitele. Cand, in sfarsit, l-a incaltat, inainte de a-l trimite afara la joaca, l-a intrebat:
– Si acum, unde iti sunt manusile? Trebuie sa ti le pun in maini ca sa poti pleca afara!
– Le-am bagat in cizmulite ca sa nu le pield…

2 Răspunsuri to “La multi ani Romania !”

  1. grecu iuli Says:

    fortza unirea,victorie deseara.fain site-ul,imi place,dar m-ai spune ceva si de real:)))

  2. blocul8a Says:

    Mi-ai facut o surpriza placuta prin aparitia ta pe pagina mea de blog. Ma bucur ca ti-a placut ce incerc sa fac eu aici . Am avut o perioada foarte incarcata cu multa munca si nu am reusit sa construiesc acea pagina de blog cu echipa la care jucam amandoi dar sper ca in urmatoarea perioada de timp sa ma mai eliberez de problemele zilnice si sa reusesc sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus. Te mai astept pe blogul meu . Sarbatori fericite !

Lasă un răspuns

