Episodul III din serialul „cuplurile din blocul 8A !

by

Avand in vedere ca astazi este o zi speciala in viata cuplului care vi-l prezint in seara aceasta si mai ales ca ne aflam in postul Craciunului am decis sa ma abtin in a folosi cuvinte mai deochiate la adresa celor care imi gazduiesc blogul meu deoarece de doua zile nu reusesc sa public acest articol. Sper ca acum sa am mai mult noroc si totul sa fie ok. < Dupa cum vedeti din imaginile de mai sus in seara aceasta va voi prezenta un cuplu mai special , doua persoane extrem de sensibile care , dupa parerea mea se potrivesc cel mai bine unul cu celalalt ! Este vorba despre Nicoleta si Ica Comsit ! In primul rand sa ii uram inca odata doamnei Nicoleta un calduros la multi ani din partea tuturor ce viziteaza acest blog caci astazi este ziua ei de nastere. Sunt sigur ca cel mai frumos cadou care il va primi , in afara de cel din partea sotului va fi unul care sa cuprinda toate pupiciurile care i le trimitem noi cei de acasa ! Stiu ca mai sunt doar cateva zile pana cand ne vom revedea dar sper sa petreceti o seara minunata si sa va distrati bine chiar daca maine mergeti la munca …. che schiffo ! Acum sa fac si o caracterizare a acestui cuplu si de data aceasta voi incepe cu masculul . Nu stiu ce defecte i-as putea gasi lui Ica (poate doar acela ca tine cu Steaua ) dar va spun sincer ca are atatea calitati bune incat cele rele trec neobservate. De multe ori am fost criticat ca imi e frica sa spun lucrurilor pe nume atunci cand prezint acest serial despre cuplurile din blocul 8A. Ce pot sa spun despre Ica …, eu nu stiu sa fi deranjat vreodata pe cineva , adevarul ca eu il consider un prieten adevarat care niciodata nu ma dezamagit , as dori sa aveti si voi un prieten asa cum am eu si sunt comvins ca nu veti regreta. Acum e acum , am ajuns la sarbatorita noastra , am niste emoti ca nu stiu ce sa scriu , cu siguranta ma va certa pentru articolul din seara aceasta dar pana cand va ajunge pe pamant romanesc sper sa ii treaca. Doamna noastra este o tipa care a stiut ce vrea de la viata si chiar daca aceasta nu ia oferit foarte multe bucurii de-a lungul vremii ea a stiut sa treaca peste toate si sa ramana cu fruntea sus. Bravo Nico si mergi inainte pe acest drum ca este totul foarte bine . Defecte … ? Multe , multe … crontane cand se uita la tv , ii place ciocolata de casa ( asta nu e defect , am gresit )….. nu stiu , ar mai fi dar ma opresc aici caci si asa m-am riscat cu articolul de astazi. O sa am grija sa ma tund periuta sa nu ai de ce par sa apuci atunci cand ne vom revedea . Ma opresc aici , nu inainte sa va ofer si o colinda , asa cum v-am promis zilele trecute ! Va pup !

Lasă un răspuns

