La multi ani Nicoleta !

by

Maine isi aniverseaza ziua de nastere Nicoleta Comsit !

8 Răspunsuri to “La multi ani Nicoleta !”

  1. mirela Says:

    la multi ani cretolino!!!! tot ce iti doresti !! sa ne povestesti cum a fost la concert!

  2. blocul8a Says:

    la ce concert ai fost ?

  3. Nico Says:

    Va multumesc din suflet pentru urari! Am citit pe nerasuflate articolul de mai sus…am zis „aici am incurcat-o…cand se va pune Cosmin sa scrie cate defecte am ,cu siguranta umple o pagina intreaga!” :))!Frumoase cuvinte Cosminoiule (oare cate ciocolati de casa tre’ sa scot pt treaba asta?😛 ) Si noroc cu blogul tau ca asa m-a sunat pana si D-na Musat🙂 (o surpriza tare frumoasa).Tine-o tot asa Cosmine!

  4. Nico Says:

    Aaa la concert a fost SUPER ,mai ales ca-mi place in mod deosebit cum canta Eros Ramazzotti si ca a avut loc intr-o sala imensa cu sute de persoane! Cand incepeau toti sa cante la unison te treceau toti fiorii!Dupa 2 ore juma nu mai aveam nici voce ,ma dureau palmile etc :)).Un spectacol frumos, cu un artist adevarat!

  5. Nico Says:

    Cosminoiu ,nu ma iei ca asociata la blog?….ca uite ce-mi „merg tastele” :)))

  6. cosmin Says:

    Pai, de data aceasta am nimerit-o si probabil am scapat neurecheat de Nico deoarece am reusit sa ii fac o surpriza placuta mai ales ca totul s-a intamplat de ziua ei de nastere. Voi incerca cu ajutorul acestui blog sa fac cat mai multa lume fericita deoarece acesta a fost si scopul meu de la inceput cand am creat aceasta pagina pe internet.

  7. cosmin Says:

    Si eu am fost pe vremuri la un concert in Italia unde pe scena a urcat trupa Metallica . A fost cel mai super eveniment muzical la care am participat vreodata , ceva de nedescris , 80 000 de oameni pe un aeroport langa Roma si ploua torential dar nimeni nu a plecat acasa. Sunt momente in viata cu care te intalnesti o singura data si nu merita sa treci pe langa ele fara sa le bagi in seama . Imi inchipui ce frumos a fost Nico la concert dar cred ca Eros Ramazzotti traverseaza o perioada frumoasa din viata lui mai ales ca iubirea lui actuala este o romanca .

  8. cosmin Says:

    Nico , daca vrei te invit sa scri un articol pe pagina mea , nu conteaza subiectul ,poate prinzi gustul tastelor si uite asa mai apare o blogarita !

Lasă un răspuns

