Altfel decat de obicei !

by

Dragii mei ,incepand de astazi pana dupa marea sarbatoare a nasterii Domnului Isus Hristos voi posta colinde pe blogul meu macar asa sa ne reamintim ca ne aflam in postul Craciunului , un post al fericirii de altfel si macar acum sa fim mai buni unii cu altii caci viata de zi cu zi ne ofera si surprize neplacute nu numai momente fericite dar cu ajutorul credintei in Dumnezeu vom trece mai usor peste toate obstacolele care ne stau in cale.Am tot amanat publicarea unui nou episod despre cuplurile din blocul 8A deoarece am ajuns la o pereche despre care imi este greu sa vorbesc. Sunt doua persoane foarte sensibile si sper ca nu o sa ii deranjeze articolul meu daca il vor citi. Maine seara voi incerca sa public acest episod , deci va astept aici pe blog de bloc !

4 Răspunsuri to “Altfel decat de obicei !”

  1. mirela Says:

    e prima colinda in iarna asta care aici e ca vara. ai dat tonul,toata seara l-am ascultat pe hrusca!te pup cosminoi,de craciun ne colindati pe mess,obligatoriu!!!!

  2. blocul8a Says:

    ma bucur ca v-am facut o surpriza , in fiecare zi am sa pun o colinda pe blog , in seara aceasta nu stiu ce se intampla dar nu pot sa pun nimic pe pagina , cred ca nu merge ceva !

  3. Nico Says:

    Cosmineeee cum sa ne deranjeze? (Las’ ca vin eu acasa..si vezi tu😛 ) :)) A zis Ika ca a fii stelist nu e un defect…e bucuria de a nu trai o viata de Caine ! :)))) Va pupam cu dor!

  4. cosmin Says:

    Viata de caine este cateodata cea mai frumoasa dintre toate. Doar nu degeaba se spune ca omul are boala cainelui vara ,…mai multe nu pot sa spun !!

Lasă un răspuns

